پوست صاف و بدون جوش

پوست صاف و بدون جوش با طب سنتی

کد مطلب : 14165زمان مطالعه : 2 دقیقه
داشتن پوست صاف و بدون جوش و یکدست آرزوی همه است و برای رسیدن به آن باید یکسری نکات را رعایت کنیم. طب سنتی برای از بین بردن جوش صورت توصیه های مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

تاثیر شگفت انگیز طب سوزنی در داشتن پوستی صاف و بدون جوش 

 

برای اینکه پوستی صاف و بدون جوش و لک داشته باشید توصیه های خوبی در طب سنتی شده است که با رعایت آنها می توانید به مرور زمان جوش ها را از بین برده و پوست شادابی داشته باشید.

نکات مفید برای از بین بردن جوش صورت

نکاتی مهم برای ازبین بردن جوش های صورت

 

لیلا شیربیگی متخصص طب سنتی درباره جوش اظهار داشت:افرادی که پوست شان جوش می زند باید تدابیری را رعایت کنند که خود موجب از بین رفتن جوش می شود.

وی گفت:افرادی که صورتشان زیاد جوش می زند باید از پرخوری پرهیز کنند. همچنین مصرف غذاهای ساده خود می تواند در کاهش جوش ها کمک کننده باشد.

این متخصص طب سنتی ادامه داد:این افراد بهتر است که رژیم غذایی استاندار را رعایت کنند به این ترتیب که صبح ناشتا از ترکیب نصف عرق کاسنی و شاتره +یک قاشق غذاخوری سکنجبین طبی + یک قاشق غذاخوری خاکشیر همراه با آب مخلوط کرده و مصرف شود که تیرگی پوست را کاهش می دهد.

سیب رنده شده را مستقیما بر روی جو ش ها بمالند و پس از خشک شدن نه تنها به از بین رفتن باکتری های موجود در جوش های چرکی کمک می کند، بلکه جوش ها را خشک می کند. 

شیربیگی اضافه کرد:صبحانه مربای سیب یا مربای به یا بلنگ بدون شیرابه  همراه با کره محلی با نان برشته بدون چای مصرف کنند. در وعده ناهار نیز سعی کنند ته چین گوشت یا مرغ یا زرشک پلو با مرغ یا هویج پلو همراه با کمی زیرع مصرف کنند و این رژیم را 3 تا 6 ماه رعایت کنند و همراه با غذای خود آب یا سالاد یا ماست مصرف نکنند البته برنج حتماً باید آبکش شود.

وی گفت:بعد از 2 هفته ابتدا جوش ها بیرون می ریزد یعنی ممکن است تعداد جوش های صورت بیشتر شود که این نشانه خوبی است ولی بعد از 2 هفته دیگر جوش ها خوب می شود.

این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد:زنانی زیاد جوش می زنند باید عادت ماهانه خود را منظم کنند, افرادی که یک دوره قاعدگی طبیعی یعنی هر 28 روز یک بار به مدت 7 روز قاعده می شوند, بسیار خوب است و نشانه سلامت رحم است.

پوست صاف و بدون جوش با طب سنتی

3.7628
این مطلب مفید بود ؟469159
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از فردا نیوز-/ ن.م
وبگردی