محمد علی کلی

محمد علی کلی | معجزه ی بعداز مرگ “محمد علی کلی”

تاریخ انتشار : 16 خرداد 1395کد مطلب : 31667زمان مطالعه : 2 دقیقه
دختر “محمد علی کلی” پس از درگذشت پدرش ، ستاره فراموش نشدنی ورزش بوکس پیامی را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت پدرم زنده بود ولی مرده بود ، اتفاقی که پزشکان آن را معجزه می دانستند.

اتفاق عجیب بعد از مرگ محمد علی کلی

دختر محمد علی کلی قهرمان بوکس جهان که روز گذشته به دلیل بیماری پارکینسون از دنیا رفت عکس و متنی را در فضای مجازی منتشر کرد و از اتفاقی عجیب گفت که پس از مرگ پدرش رخ داد.

محمدعلی کلی

عکس محمدعلی کلی و دخترانش

 

ماجرای زنده بودن قلب محمدعلی کلی بعد از مرگش

افسانه بوکس جهان در سن 74 سالگی در بیمارستان مرکزی پوئنیکس دارفانی را وداع گفت ، ورزشکار مسلمان آمریکایی که پرونده ای درخشان از فعالیت های انسان دوستانه اش نام او را تا ابد جاودانه ساخته پس از تحمل 32 سال سختی و مشکلات بیماری پارکینسون از دنیا رفت. پس از درگذشت "محمد علی کلی "دخترش "هانا کلی" پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد تا به همه بگوید پدرش تا لحظات اخر عمرش جنگید.

او نوشت :باورنکردنی بود و پزشکان این را نوعی معجزه خواندند ، پدرم تقریبا مرده بود اما هنوز زنده بود. زمانی که ما را برای خداحافظی آخر با پدرم به بیمارستان فراخواندند متوجه شدیم که او هنوز زنده است اما زنده بودنش تنها با یک عضو داخلی بدنش ادامه دارد . بله تمام اعضای بدن پدرم مرگ را پذیرفته بودند اما قلبش همچنان می تپید و زنده بود . دقایق ابتدایی پزشکان گفتند که این امری طبیعی است و تا 3 دقیقه ی دیگر قلب هم از کار خواهد افتاد ولی اینطور نشد و قلب پدر عزیزم تا 30 دقیقه بعد از مرگ کامل تمام اعضای بدنش همچنان مثل قلب یک انسان سالم و زنده می تپید . آنجا بود که با تمام وجودم احساس کردم که پدرم برای زنده ماندن می جنگد.

دختر محمد علی کلی

پیام دختر محمد علی کلی بعد از مرگ پدرش

" هانا کلی" در انتها یادکرد از روزهایی که پدرش تلاش می کرد تا از او و خواهر و برادرش یک قهرمان واقعی بسازد و با پیامی حرفهایش را به پایان رساند و نوشت :خداوند تو را بیامرزد ، تورا که تنها قهرمان زندگی من بودی. دوستت دارم پدر.

محمد علی کلی ، معجزه ی بعداز مرگ محمد علی کلی

4.959
این مطلب مفید بود ؟581
منبع : بخش ورزش نمناک/ن
وبگردی