کامران تفتی
امروز 19 فروردین همزمان با سالروز تولد و درگذشت دو تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

کدام چهره های مشهور ایرانی 19 فروردین متولد یا درگذشتند؟

اگر برایتان جالب است که بدانید سالروز تولد شما با کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در یک روز است ما به شما توصیه میکنیم مطالب مربوط به سالروز تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی را در دنیای فرهنگ و هنر نمناک از دست ندهید.

ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 19 فروردین می پردازیم.

کامران تفتی

کامران تفتی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان که دستی در خوانندگی و اجرا نیز دارد 19 فروردین ماه سال 1358 در تهران متولد شد.

کامران تفتی

کامران تفتی فرزند اردشیر تفتی بازیگر تئاتر است. او بازیگری را از کودکی و نزد پدرش آموخت و به بعد به صورت آکادمیک این حرفه را ادامه داد و با بازی در فیلم و سریال های تلویزیونی از جمله ولایت عشق ، خواب و بیدار، زیر هشت، ششمین نفر، میکائیل و .... به شهرت رسید.

این هنرمند علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی و اجرا نیز فعالیت می کند.

ناصر گیتی جاه

ناصر گیتی جاه بازیگر کشورمان در سال 1314 متولد شد. 

ناصر گیتی جاه و اکبر عبدی

ناصر گیتی جاه دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی امین جشنواره فیلم فجر  دریافت کرد . وی اولین کسی بود که پس از انقلاب نقش شاه سابق را در سریال طبل توخالی بازی کرد و پس از آن در تله فیلم سقوط به کارگردانی محمدرضا ورزی بار دیگر این نقش را تکرار کرد. این بازیگر پیشکسوت 19 فروردین 1393 بر اثر سکته درگذشت.

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 19 فروردین+ عکس

4.431
این مطلب مفید بود ؟274
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف/ف
وبگردی