پویا امینی
امروز 15 اردیبهشت همزمان با سالروز تولد برخی از هنرمندان مطرح ایرانی است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا میشویم.

تولد چهره های مشهور ایرانی در 15 اردیبهشت

اردیبهشت ماه به نیمه رسید و کم کم درحال عبور از دومین ماه فصل بهار هستیم. امروز پانزدهمین روز از اردیبهشت ماه همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیا است که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد 15 اردیبهشت اکتفا میکنیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد 15 اردیبهشت هستند ادامه این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید.

پویا امینی

پویا امینی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 15 اردیبهشت 1356 در تهران متولد شد.

پویا امینی

پویا امینی با بازی در سریال در قلب من به تلویزیون راه یافت و بعد از آن با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید. او اولین بار با فیلم سینمایی وعده دیدار وارد سینما شد.

مستانه مهاجر

مستانه مهاجر تدوین گر، تهیه کننده و کارگردان کشورمان در 15 اردیبهشت 1353 در تهران متولد شد.

مستانه مهاجر

مستانه مهاجر یکی از تدوین گرهای مطرح کشورمان است که تاکنون تدوین بسیاری از فیلم های سینمایی مانند هلن، این سیب هم برای تو، سوپراستار، تسویه حساب و زن ها فرشته اند را بر عهده داشته است. او همسر پژمان بازغی و مادر دختری به نام نفس می باشد.

محمود بصیری

محمد بصیری بازیگر پیشکسوت کشورمان 15 اردیبهشت 1326 در شهرستان انار متولد شد.

محمود بصیری

محمود بصیری با بازی در تئاتر وارد دنیای هنر شد و اولین با فیلم زنها فرشته اند به دنیای سینما راه یافت. آرایشگاه زیبا و کتاب فروشی هدهد یکی از معروف ترین سریال های تلویزیونی اوست.

غلامحسین بنان

غلامحسین بنان، خواننده موسیقی کلاسیک کشورمان 15 اردیبهشت 1290 متولد شد.

غلامحسین بنان

این چهره پیشکسوت دنیای موسیقی که برای دوستان این هنر به خوبی شناخته شده است با خط بین المللی موسیقی آشنا بود و فعالیت در دنیای موسیقی را از سال 1306 آغاز کرد، الهه ناز و سرود ای ایران، آثار ماندگاری از او در دنیای موسیقی است.

کدام بازیگران ایرانی متولد امروز 15 اردیبهشت هستند؟

4.624
این مطلب مفید بود ؟222
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف/ف
وبگردی