دکوراسیون اتاق خواب
دکوراسیون اتاق خواب های مدرن و جدید را با اصول و قوانین ترکیب رنگ و چیدمان وسایل گوناگون طراحی و اجرا می کنند تا علاوه بر زیبایی منتقل کننده حس آرامش باشد.

جدیدترین دکوراسیون اتاق خواب و چیدمان شیک اتاق خواب دونفره 2015-2016

قصد دارید یک اتاق خواب شیک ، مدرن ودلنشین بچینید و برای رسیدن به یک نتیجه ی خوب بایستی نکاتی اصولی و صحیح را در طراحی دکوراسیون اتاق خوابتان به کاربندید.

fresh home در مقاله ای چند نکته ی ساده اما موثر را در زیباترین شدن هرچه بیشتر دکوراسیون اتاق خواب عنوان کرد که برایتان خواهیم گفت. قبل از گفتن نکته ها به ابعاد مختلف دکوراسیون اتاق خواب شیک و اسپرتی که در زیر می بینید با دقت نگاه کنید تا استفاده از فضا و جاسازی اجزا را به خوبی درک کنید.

 اتاق خواب شیک دونفره

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب

نکات ساده اما مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب مدرن 

طراحان دکوراسیون داخلی در هر پروژه قبل از طراحی اصول و بخش های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی را در آیتم های مختلف جداسازی میکنند تا در مراحل اجرا به درستی پیش بروند.

انتخاب ایده ای مناسب با سلیقه برای دکوراسیون اتاق خواب 

قانون اصلی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تطابق سلیقه شخصی با سبک دکوراسیون است.

 مدل اتاق خواب دونفره

دکوراسیون اتاق خواب

 انتخاب و ترکیب مناسب رنگ در دکوراسیون اتاق خواب:

انتخاب یک رنگ مناسب در دکوراسیون داخلی 30 درصد از بخش تکمیل شده یک دکوراسیون داخلی کامل را در بر می گیرد.سردی و گرمی رنگ باید به حد تعادل برسد. استفاده از یک طیف رنگ خاص با گرمای زیاد و یا برعکس نمی تواند حرفه ای باشد. بهترین گزینه ترکیب رنگ برای اتاق خواب 60 درصد استفاده از رنگهای گرم و 40 درصد استفاده از رنگهای سرد است چرا که طبق گفته ی روانشناسان محیطی که دمای رنگی متعادل دارد موجب آرامش اعصاب و بهبود کیفیت خواب می شود. تصاویر به طور کامل گویای این مطلب است . همانطور که مشاهده می کنید فضایی که رنگ زمینه سرد دارد با افزوده شدن اکسسوارها و یا نورهای گرم به تعادل رسیده است و برعکس.

 دکوراسیون اتاق خواب دونفره

مدل اتاق خواب جدید

دکوراسیون اتاق خواب

 دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

 اهمیت المانهای طبیعت در دکوراسیون داخلی اتاق خواب:

یک گلدان کوچک و یا چند شاخه گیاه بامبو جلوه ی خاصی به اتاق خواب شما خواهد داد . علاوه بر زیباسازی فضای داخلی اتاق خواب واقعیت استفاده از گیاهان در القای انرژی مثبت است.

اتاق خواب دونفره  

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب دونفره 2016 + تصاویر

4.532
این مطلب مفید بود ؟293
منبع : دنیای مد نمناک /ن
وبگردی