کاهش فشار خون
نتایج تحقیقات علمی نشان میدهد فوتبال بازی کردن میتواند در کاهش فشار خون خانم ها تاثیر زیادی داشته باشد.

تاثیر فوتبال در کاهش فشار خون بانوان

زندگی بشر روز به روز به سمت ماشینی شدن، بی تحرکی و فعالیت نداشتن پیش می رود که موجب بروز مشکلات فراوانی برای بدن انسان به خصوص سیستم قلب و عروق می شود. یکی از این مشکلات بیماری فشارخون بالا است.

محققان دانمارکی دریافتند که فوتبال بازی کردن می تواند به اندازه مصرف دارو در کاهش فشار خون بانوان موثر باشد.
بررسی های محققان دانشگاه دانمارک جنوبی نشان داده است که یک ساعت تمرین فوتبال دو تا سه بار در هفته می تواند فشار خون را کاهش دهد. در کنار این فایده، تمرین فوتبال درصد چربی بدون را نیز کمتر می کند و تراکم استخوان را افزایش می دهد.

تمرین فوتبال

کاهش فشار خون بانوان با فوتبال

مدیر این تحقیقات می گوید:مطالعات ما نشان داده است زنانی که ورزش نمی کنند و فشار خون بالا دارند بعد از تمرین فوتبال کاهش فشار خون زیادی را تجربه می کنند. فوتبال می تواند به اندازه دارو در کاهش خون بانوان موثر باشد. مطالعات پیش از این نیز نشان داده است که فوتبال بازی کردن می تواند از بیماری های خاصی مانند بیماری های قلبی نیز پیشگیری کند.

برای فوتبال باید افراد تمرین هایی با شدت زیاد و قدرتی را انجام دهند. یکی از محققان در این باره افزود:ما در حال حاضر تلاش می کنیم تا از بیماری های قلبی و عروقی و مرگ بر آنها کم کنیم. یک چهارم مرگ ها در دانمارک بر اثر این نوع بیماری ها هستند. فشار خون بالا یکی از فاکتورهای خطرناک است.

کاهش فشار خون خانم ها با فوتبال!

53
این مطلب مفید بود ؟30
برگرفته از ایسنا -/ح
برچسب : فشار خون
وبگردی