کاهش وزن
رژیم های لاغری پزشکان و متخصصان طب مدرن و طب سنتی ، ورزش های باشگاهی و خانگی حالا هم رسیدیم به کاهش وزن در خواب.

9 راه که برای آنکه در خواب لاغر شوید

هنوز در مورد اهداف از دست دادن وزن و لاغر شدن در خواب چیزی می بینید؟در اینجا چگونگی خوابیدن ،برای وزن کردن را به شما توضیح می دهیم.

قبل از خواب پروتئین بخورید

آیا قبل از خوابیدن و چرت زدن ، خود را با هله هوله مشغول می کنید؟ محققین دانشگاه فلوریدا متوجه شده اند ،مردانی که30 گرم پروتئین قبل از خواب و صبحانه ،مصرف می کنند ، نسبت به کسانی که مصرف نمی کنند انرژی بیشتری دارند و این انرژی بیشتر مانع از گرسنگی و به دنبال آن چاقی شان می شود ، همچنین پروتئین می تواند به تقویت و بهبودی عضله نیز کمک کند.

در تاریکی مطلق و کامل بخوابید

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که در معرض نور می باشد، پرده های تیره را برای اتاق خواب خود در نظر بگیرید ، قبل از خواب هرگونه تلویزیون و یا دستگاهی که نور دارد را خاموش کنید.
تحقیقات مجله Pineal Reaserch نشان می دهد که وقتی شما در تاریکی مطلق قرار می گیرید .بدن ،هورمون ملاتونین تولید می کند  که نه تنها موجب خواب آلودگی می شود و تولید پروتِین قهوه ای می کند ،بلکه می تواند باعث سوزاندن کالری نیز شود.

کاهش وزن در خواب

کاهش وزن در خواب و لاغری سریع بدن با خوابیدن

ترموستات را خاموش کنید

خواب در مکان های خنک تر به شما کمک می کند تا کالری بیشتری در طول شب بسوزانید Y تحقیقات نشان می دهد،مردمی که در اتاقی با دمای 66 درجه خنکی میخوابند، 7 درصد بیشتر از بقیه  کالری می سوزانند .

تمام صفحه های الکترونیکی را خاموش کنید

قبل از آماده شدن برای رفتن به تختخواب ، تمام وسایل الکترونیکی خود را خاموش کنید به خصوص گوشی موبایل ، محققان دانشگاه منچستر دریافتند که نور کم ،نور آبی ،تبلت ها و تلفن های هوشمند تولید ملاتونین بدن را مختل می کنند و در نتیجه باعث مختل شدن متابولیسم می شوند.

زمان تلویزیون دیدن قبل از خواب را نیز تنظیم کنید:

بیش از اندازه نگاه کردن به صفحه تلویزیون باعث بالا رفتن تری گلیسیرید(ایجاد سندروم متابولیک) و کم شدن آدیپونکتین می شود که خود علتی است برای اختلال در متابولیسم بدن و جلوگیری از کاهش وزن.
کاهش وزن با خواب
 اصول لاغر شدن با خوابیدن

به اندازه کافی بخوابید 

شما می دانید که نیاز به خواب کافی دارید اما به نوعی یک برنامه شلوغ یا یک فصل جدید تلویزیونی ،همیشه مانع استراحت و خواب به موقع شما می شود . در اینجا انگیزه ای برای به بستر رفتن به موقع پیدا می کنید و ان این است که :طبق گزارش و پیشنهادات کلینیک مایو (mayo) هفت تا هشت ساعت خواب، باعث می شود که در طول شب کالری بیشتری را بسوزانید . (حتی زمانی که غیر فعال هستید) 
 
یک مجله آمریکایی درباره تغذیه بالینی بیان کرد که انرژی افرادی که استراحت می کنند، 5 درصد بیشتر از افرادی می باشد که به قدر کافی استراحت ندارند پس کمتر گرسنه خواهند شد و این افراد معمولاً مضطرب تر هستند بر اساس این تحقیق مشخص شد که کمبود خواب باعث کاهش سلولهای چربی وابسته به انسولین و تعبیرات متابولیسمی مربوط به چاقی میشود .

وعده های غذایی ( شام) خود را کوچک و کم کنید

اگر وعده شام را  زیاد و یا نزدیک به زمان خواب خود را استفاده کنید بدن شما مدت زمان زیادی را میخواهد تا آن را متابولیزه کند وقتی که ما در یک مرحله عمیق از خواب هستیم مغزمان هورمون رشد را منتشر می کند و غذا را به جای سوخت ، در خود ذخیره می کند.
چطور با خواب لاغر شویم
طریقه کاهش وزن در خواب و روش کاهش وزن

در وزن مناسب بمانید

اما با برنامه ی تمرینی و ورزشی منظم صبح یا بعدازظهر  ، ورزش منظم ( هر نوع ورزشی) ، برای از دست دادن وزن ، مناسب می باشد اما باید حداقل 4 ساعت قبل از خواب انجام شود. 
ورزش سوخت و ساز بدن ما را بالا می برد و برای رسیدن به یک خواب عمیق به ما کمک می کند.

 با لباس راحت بخوابید

یکی از فواید خوابیدن با لباس راحت تناسب اندام و لاغری سریع تر است ، این کار باعث سوزاندن کالری شما می شود زیرا بدنتان را خنک نگاه می دارد و سوزاندن انرژی شما را افزایش می دهد.

کاهش وزن در خواب ، 6 روش کاهش وزن در خواب و لاغری سریع

4.286
این مطلب مفید بود ؟7313
منبع : بخش ورزش و تناسب اندام نمناک / ن /ع.ب
برچسب : کاهش وزن
وبگردی