کفش مردانه تابستانی
بهترین مدل کفش های مردانه در انواع اسپرت و رسمی مخصوص امسال که بهاری و تابستانی هستند را در دنیای مد نمناک جستجو کنید.

مدل کفش مردانه تابستانی و بهاری

کفش های مردانه از تنوع بالایی برخوردار هستند اما همه آن ها برای بهار و تابستان مناسب نیستند، کفش های بهاری و تابستانی ویژگی های خاصی دارند که ما در این بخش از دنیای مد نمناک بهترین مدل کفش های بهار و تابستان را به شما معرفی میکنیم.

با تغییر هر فصل باید کفش هایتان هم تغییر کند جوری نباشد که در هر چهار فصل یک مدل کفش بپوشید، در انتخاب مدل کفش باید فصل و مد روز را در نظر بگیرید تا بتوانید کفشی مناسب انتخاب کنید.

کفش مردانه تابستانی

کفش مردانه برای فصل گرما

کفش های کتانی

کتانی ها همواره بین آقایان پرطرفدار و پرکاربرد هستند، کتانی های ساده و توری از برندهای معروفی همچون آدیداس و نایک بسیار مورد توجه قرار میگیرند. کتانی ها استایل آقایان را اسپرت و دوست داشتنی میکنند مخصوصا که امسال کتانی جزو ترندهای محبوب است. محبوب ترین مدل کتانی بین آقایان در بهار و تابستان کتانی هایی با رنگ تیره کم رنگ (خاکی، بژ، کرم، قهوه ای کم رنگ و …)و زیره سفید هستند.

کتونی مردانه

کتانی مردانه مد روز

کفش های لوفر مردانه

چند سالی است پوشیدن کفش بدون جوراب در فصل بهار و تابستان بین آقایان بسیار پرطرفدار شده است، کفش های لوفر جزو کفش هایی هستند که بدون جوراب مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانید با آن ها پیراهن و شلوار نیمه رسمی ست کنید.

برند معروفی که در بین مدل های امسال به چشم می خورد برند گوچی است که ظاهری زینتی به این نوع کفش ها بخشیده و به صحنه مد امسال لوفرهای براق با لگام های فلزی افزوده است. همچنین لوفرهای رنگی و لوفرهایی با طراحی پاپوش مانند، که براق نیستند، لگام ندارند و برای تابستان ایده آلند ، جزو برترین های کفش مد روز بشمار می روند.

کفش لوفر

مدل کفش لوفر مردانه

صندل های تابستانی

صندل ها انتخاب کاملا درستی برای فصل تابستان هستند و با پوشیدن آن ها احساس راحتی فوق العاده ای خواهید کرد، با پوشیدن صندل پاهایتان هوا میخورند و احساس خوبی به شما دست میدهد فقط خواهشا با صندل جوراب نپوشید. صندل هایی به رنگ تیره برای آقایان مناسب ترند.

صندل مردانه

صندل مردانه تابستانی جدید

کفش های نیمه رسمی

اگر جزو آقایانی هستید که فقط استایل رسمی مورد پسندتان است و هرگز صندل و کتانی نمیپوشید پیشنهاد ما به شما کفش های بروگ هستند که برای فصل بهار و تابستان نیز مناسب اند، به این نوع کفش ها معمولا کفش های نیمه رسمی گفته میشود و ظاهر زیبایی دارند.

کفش های نیمه رسمی با ایجاد تغییراتی در رنگ و طرح کفش های سنتی ایجاد می شوند. طراحان مد با استفاده از رویه ی کفش های بروگ و زیره های رنگی ترکیبی جذاب و نیمه رسمی به وجود می آورند و اینگونه موجب دمیدن روحی جدید در کالبد این کفش های سنتی می شوند. 

کفش بروگ مردانه

مدل های کفش بروگ مردانه

چکمه های تابستانی

چند سالی است که چکمه های تابستانی مورد توجه برندهای معروف قرار گرفته است . بسیاری از افراد پوشیدن به پوشیدن بوت بسیار علاقه مند هستند . شاید فکر کنید پوشیدن بوت تنها در فصل زمستان ممکن است و در فصل گرما پوشیدن بوت مغایر با دنیای مد باشد اما در سال های اخیر با آمدن بوت های تابستانی به عرصه مد مانعی برای خرید بوت جلودار علاقمندان این کفش نیست.

بوت های صحرایی و بوت های چلسی بیشتر از باقی بوت ها در این فصل طرفدار دارند ،  بوت های چلسی مناسب برای سبک نیمه رسمی و بوت های صحرایی برای سبک رسمی مناسبند.

چکمه های تابستانی

مدل بوت های تابستانی مردانه

کفش مدل بافتی مردانه

یکی ازانواع مدل های کفش های تابستانی مردانه کفش های اسپرت ویا کلاسیک از نوع بافتی است. بافت های کوچک ویا بزرگ زیبایی خاصی به این مدل ازکفش ها که تهیه شده از چرم طبیعی یا مصنوعی هستند ، بخشیده است. 

کفش منفذدار مردانه

از قدیمی ترین مدل های کفش تابستانی ،  کفش منفذدار مردانه است که در این نوع ازکفش ها سوراخ های ریز ویا درشتی بروی کفش وجود دارد. 

پیشنهاد می شود آقایان در این فصل از کفش های چرم استفاده نمایند زیرا خود چرم طبیعی دارای منافذ طبیعی پوست می باشد و تا حدودی جریان هوا را درکفش ایجاد می کنند.

کفش بهاره مردانه

کفش های چرم تابستانی مردانه

مزایا کفش های تابستانی مردانه

جلوگیری از تعریق پا 

استفاده از کفش های تابستانی سبب جلوگیری از تعریق پا در فصل گرما و بروز بیماری های پوستی می شود.

جلوگیری از بوی بد پا

استفاده از کفش های تابستانی در فصل گرما موجب می شوند تا بوی بد درپا ایجاد نشود.

معایب کفش های تابستانی

  • در مدت کوتاهی از سال می توان ازکفش های تابستانی استفاده کرد.
  • بیشتر کفش های تابستانی برای پیاده روی طولانی مناسب نیستند و به پا آسیب وارد می کنند.
  • در پیاده روی طولانی با کفش های تابستانی گرد وغبار به داخل کفش نفوذ کرده وباعث کثیف شدن زودتر پاها می شوند.

 

 

بهترین مدل کفش های مردانه بهاری و تابستانی + عکس

4.329
این مطلب مفید بود ؟254
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح / ف
برچسب : مدل کفش
وبگردی