ترلان پروانه

گریم عجیب ترلان پروانه در آهوی پیشونی سفید + تصاویر

تاریخ انتشار : 15 شهریور 1396کد مطلب : 56033زمان مطالعه : 2 دقیقه
ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون در فیلم آهوی پیشونی سفید با گریمی متفاوت ظاهر شد که در ادامه تصاویری از گریم او در این فیلم را مشاهده میکنید.

ترلان پروانه با گریمی خاص در آهوی پیشونی سفید

ترلان پروانه بازیگری که از روزگار کودکی در تلویزیون خوش درخشید این روزها مشغول ایفای نقش در فیلم آهوی پیشونی سفید است که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در این فیلم برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

تصاویری از گریم متفاوت ترلان پروانه در آهوی پیشونی سفید را برایتان گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید. آهوی پیشونی سفید در مورد دختری (آهو ) است که با سربه هوایی وارد دنیایی عجیب میشود و اتفاقاتی برایش می افتد و...

بازیگران آهوی پیشونی سفید با گریم هایی متفاوت در این فیلم ظاهر شده اند که شاید تجربه چنین گریمی را در هیچ کاری نداشته اند.

گریم خاص ترلان پروانه در آهوی پیشونی سفید

اختاپوس یا آهوی پیشونی سفید فیلمی موزیکال در ژانر " کودک و نوجوان " می باشد که قرار هست تمامی شخصیت های نوستالژیک دهه ی شصت شمسی نظیر خاله سوسکه و آقا موشه، آهوی پیشونی سفید، عفریته، عجوزه، سالار، گرگ، روباه و خرس پلیس را برای تماشاگر زنده کند. این شخصیت ها در قالب ماجرای دور شدن یک آهوی زیبا از خانه اش و اتفاقاتی که در جریان آن رخ می دهد، بازخوانی خواهند شد.

 ترلان پروانه

ترلان پروانه در فیلم آهوی پیشونی سفید

در این فیلم به کارگردانی سید جواد هاشمی بازیگرانی چون امین حیایی و محمدرضا شریفی نیا و امین زندگانی و گوهر خیر اندیش و ترلان پروانه به ایفای نقش می پردازند.

 ترلان پروانه

گریم ترلان پروانه در فیلم آهوی پیشونی سفید

 ترلان پروانه

بازی ترلان پروانه در فیلم آهوی پیشونی سفید

 ترلان پروانه

امین زندگانی و ترلان پروانه در فیلم آهوی پیشونی سفید

 ترلان پروانه

محمدرضا شریفی نیا و ترلان پروانه در فیلم آهوی پیشونی سفید

 ترلان پروانه

ترلان پروانه در فیلم آهوی پیشونی سفید

ترلان پروانه

گوهر خیراندیش و ترلان پروانه در فیلم آهوی پیشونی سفید

 

گریم عجیب ترلان پروانه در آهوی پیشونی سفید + تصاویر

3.8116
این مطلب مفید بود ؟8927
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی