دانیال عبادی
دانیال عبادی بازیگر نقش خسرو درفیلم معراجی ها ساخته مسعود ده نمکی در گفتگوی جدید خود از خاطراتش در دوران مدرسه و بازی اش در معراجی ها گفت.

دانیال عبادی دانش آموز دیروز و بازیگر امروز مجموعه معراجی ها درباره خاطرات دوران مدرسه و نقشش در سریال معراجی ها صحبت کرده که در ادامه میخوانید.

در مدرسه چطور دانش آموزی بودید؟
(می خندد) شیطان بودم ولی مشکل انضباطی نداشتم. در دانشگاه درس خوان تر شدم و به تازگی مدرک کار شناسی ارشدم را گرفته ام.

در انشاهای مدرسه وقتی موضوع می خواهید در آینده چه کاره شوید بود، هیچ وقت نوشته بودید بازیگر؟
راستش از انشا بدم می آمد چون بلد نبودم بنویسم. هیچ وقت هم ننوشته بودم که می خواهم بازیگر شوم ولی از بچگی دوست داشتم این اتفاق بیفتد.

دانیال عبادی

در مدرسه تئا تر کار می کردید؟
در دبستان کار می کردم و همین طور در دبیرستان که در حد همان کار آموزشگاهی بود.

هنوز هم در برخی موقعیت ها دچار حس شب امتحان می شوید؟
تعریف حس شب امتحان برای هر کسی فرق می کند، برای من حسی بود توأم با ترس و استرس. وقتی شرایط ما با حسمان سازگار نباشد این اتفاق می افتد ولی ما در این دوره و زمانه سعی می کنیم حس هایمان را با شرایطمان سازگار کنیم.

به تازگی چه فیلمی تماشا کرده اید که در ذهنتان مانده است؟
من حدود دو ماه است که سر فیلمبرداری در سوادکوه هستم و متأسفانه آنجا امکاناتی برای دیدن فیلم ندارم. فیلم های زیادی دیده ام اما فیلمی که بخواهم بگویم دوست داشتم و شما و بقیه را به دیدن آن توصیه کنم، در حال حاضر در ذهنم نیست.

دانیال عبادی


بزرگ ترین ترس شما چیست؟
من بسیار منطقی هستم و معتقدم که از چیزی نباید ترسید، اگر هم ترسی باشد از چیزی است که نتوان برایش دلیل و توجیهی پیدا کرد. من تمام تلاشم را برای کارم می کنم اما فکر اینکه راه را اشتباه رفته باشم و به نتیجه دلخواهم نرسم، ترس که نه، نوعی قلقلک برایم به دنبال دارد.

این روزها مجموعه «معراجی ها» از شبکه اول در حال پخش است، نظرتان درباره نسخه تلویزیونی آن چیست؟
من خیلی کم و پراکنده قسمت هایی از کار را دیده ام چون فرصت نداشتم سریال را دنبال کنم و درباره داستان نسخه تلویزیونی هم اطلاع چندانی ندارم زیرا برای کار سینمایی قرارداد بسته بودم. در نسخه سینمایی، فیلمنامه با روایت داستانی که در نهایت دیده شد تفاوت داشت و فیلمنامه ای که من خوانده بودم با چیزی که در تدوین اتفاق افتاد، فرق می کرد. در معراجی ها نقش خسرو را بازی کردم. خسرو را هم در جوانی و هم در میانسالی می بینیم که البته گریم متفاوتی هم دارم. تا به حال چنین نقشی را تجربه نکرده بودم و دوست داشتم در چنین نقش هایی بازی کنم که در دو مقطع زمانی اتفاق می افتد، به همین دلیل این نقش برای من جذابیت های بسیاری داشت. 

دانیال عبادی در معراجی ها

دانیال عبادی در فیلم معراجی ها

در حال حاضر مشغول چه کاری هستید؟
در حال حاضر در یک کار سینمایی خارج از تهران مشغول کار هستم با نام فرمول 13 و یک کار دیگر را به تازگی به اتمام رسانده ام. چهار کار نیز در نوبت اکران دارم با نام های کالسکه از آرش معیریان، متل قو مسعود نوابی، مجرد 41ساله به کارگردانی شاهین باباپور و کاغذ خروس نشان کاری از مریم میلانی.

شایان ذکر است دانیال عبادی  بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1361 دانشجوی رشته مدیریت اجرایی (MBA) در مقطع کارشناسی ارشد است. دانیال عبادی با بازی در فیلم غیر منتظره در کنار بزرگانی چون شهاب حسینی و هانیه توسلی به شهرت رسید.

دانیال عبادی ، مصاحبه جالب دانیال عبادی بازیگر خسرو در معراجی ها + تصاویر

4.935
این مطلب مفید بود ؟341
برگرفته از پرشین وی - / ک
وبگردی