گوشی خمیده
کمپانی ال جی در ساخت گوشی هوشمند جدید خود از طرح خمیده استفاده کرده که ظاهری متفاوت و زیبا را به وجود آورده است. تصاویر و ویژگی های این گوشی منحنی شکل را در سایت نمناک مشاهده می کنید.

معرفی G flex گوشی خمیده ال جی

 ال جی گوشی خمیده جدید G flex که محصولی متفاوت است را تا آخر سال میلادی روانه بازار خواهد کرد.سامسونگ نیز با Galaxy Round که طرح ی خمیده دارد به عنوان دومین گوشی خمیده در این عرصه می باشند.

صفحه نمایش گوشی ال جی ، 6 اینچ P-OLED با رزولوشن 720*1280 است که از گوشیهای قبلی این کمپانی کوچکتر بوده ولی وضوح تصویر این تلفن همراه نسبت به مدل های قدیمی بیشتر است. دوربین 13 مگاپیکسلی با رزولوشن بسیار بالای 3120×4160 پیکسل ، حافظه RAM داخلی دو گیگابایتی ، حافظه 32 گیگابایتی خارجی و دوربین دوم 2.1 مگاپیکسل با قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p  برای تماس های تصویری از جمله سایر قابلیت های این گوشی هستند.

ال جی G flex

ظاهر این گوشی شبیه  G2  است ولی خمیدگی آن باعث می شود تا به راحتی در دست قرارگیرد. صفحه این گوشی مانند G2 با دوبار ضربه زدن روی صفحه نمایش  روشن می شود. پردازنده گوشی هوشمند  ال جی G Flex، باتراشه Qualcomm Snapdragon 800 کارمیکند و 4 هسته Krait 400  با سرعت 2.27 گیگاهرتز درون این پردازنده کار میکنند. ال جی G Flex، قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p با دو سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه دارد.
 
گوشی خمیده ال جی
 
باتری 3500 میلی آمپر با ضخامت 8.7 میلی متر  گوشی  G Flex  تا 97 ساعت می تواند شارژنگه دارد.
G Flex از ویژگی USB On The Go پشتیبانی می کند، با این ویژگی به راحتی می توانید حافظه خارجی را به گوشی خود با یک تبدیل متصل کنید و تمام محتویات حافظه خارجی خود را بر روی گوشی مشاهده کنید.
صفحه نمایش این گوشی اندرویدی می تواند به دو قسمت مستقل برای کار با نرم افزار های متفاوت تقسیم شود که کارایی این گوشی را بالا می برد.
 
ال جی G flex
 
زمانیکه صفحه نمایش قفل شده است با بالا و پایین کردن آن تصاویر به صورت 180 درجه می چرخد و حتی صدای مایعات را نیز در این تصاویر می توان شنید.
همانند گوشی G2 این امکان وجود دارد که با 3 انگشت یک برنامه را به پس زمینه بفرستید و آن برنامه را باز نگه دارید. این امکان برای 3 برنامه امکان پذیر است و اگر توسط 3 انگشت می توانید آن برنامه ها را باز کنید.
 
گوشی خمیده ال جی
 
این محصول همانند محصولات قبلی ال جی، ابتدا در کره جنوبی و سپس در سایر کشورها از جمله هند و امریکا در تعداد محدود صرفا برای سنجش بازخورد مخاطبان عرضه خواهد شد. قیمت یا زمان عرضه تلفن همراه جدید ال.جی هنوز اعلام نشده است.

گوشی خمیده ال جی G flex + تصاویر

4.937
این مطلب مفید بود ؟361
منبع : نمناک/-ف
برچسب : گوشی
وبگردی