دونالد ترامپ
دونالد ترامپ هم زمان با مراسم تحلیف و ورود به کاخ سفید، به ناچار باید گوشی اندرویدی محبوبش را برای همیشه کنار بگذارد.ترامپ دیگر اجازه ندارد ازگوشی هوشمندش استفاده کند. گوشی آقای رئیس جمهور باید فوق امن باشد.

گوشی دونالد ترامپ، کاندیدای میلیاردر ریاست جمهوری در آمریکا چیست

رئیس جمهور آمریکا نمی تواند مثل شهروندان عادی از هر گوشی هوشمندی که می خواهد استفاده کند. دلیل این کار کاملا مشخص است. اطلاعاتی که در اختیار رئیس جمهور آمریکا قرار دارد آنقدر مهم و حیاتی است که از درز کرده و لو رفتن آنها باید جلوگیری کرد و نگذاشت هکرها به چنین اطلاعاتی دسترسی پیدا کنند. به همین خاطر سرویس امنیتی کاخ سفید تلفن همراه کاملا امنی در اختیار رئیس جمهور می گذارد که تا پایان دوره ریاستش باید فقط از آن استفاده کند.

دونالد ترامپ

از انجا که دونالد ترامپ متفاوت از هر رئیس جمهور دیگری است و رفتار و منش خاص خود را دارد چندان این مقررات را جدی نگرفته و همچنان از گوشی قدیمی خود استفاده می کند. اگر کنجکاوید بدانید گوشی دونالد ترامپ چیست در ادامه مطلب به جواب این سوال می رسید.

دونالد ترامپ

بر اساس تصاویری که از ترامپ هنگام کار با گوشی منتشر شده است می‎توان حدس هایی زد. کیفیت پایین تصاویر تشخیص دقیق گوشی هوشمند ترامپ را کمی سخت می کند. با بررسی دقیق تصاویر گوشی رئیس جمهور جدید آمریکا از زوایای مختلف مشخص شد گوشی دونالد ترامپ Galaxy S3 سامسونگ است. بله گوشی قدیمی گلکسی اس 3 که سال 2012 وارد بازار شد و آخرین نسخه اندرویدی که برای آن منتشر شده است اندروید 4.3 جلی‎‎بین است.

دونالد ترامپ

بعید است سرویس امینی کاخ سفید اجازه دهد دونالد ترامپ به استفاده از این گوشی قدیمی همچنان ادامه دهد ولی اگر چنین شود رئیس جمهور آمریکا با تهدیدات امنیتی متعددی روبه رو خواهد شد.

گوشی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا چیست ؟

3.429
این مطلب مفید بود ؟209
برگرفته از جی اس ام-/ر
وبگردی