علیرضا داوودنژاد
علیرضا داوودنژاد در اولین تجربه بازیگری در سینما مقابل دوربین فیلم شنای پروانه رفت و تجربه ای متفاوت را رقم زد.

علیرضا داوودنژاد در فیلم شنای پروانه

علیرضا داوودنژاد کارگردان، نویسنده و تهیه کننده کشورمان در اولین تجربه بازیگری اش مقابل دوربین محمد کارت در فیلم شنای پروانه رفت و با این فیلم راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر میشود.

شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی یکی از فیلم های بخش نگاه نو در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است که شب گذشته از عکس علیرضا داوودنژاد در این فیلم رونمایی شد.

علیرضا داوودنژاد

در صفحه رسمی فیلم شنای پروانه با انتشار این عکس آمده است:

اولین نقش آفرینی علیرضا داوودنژاد در سینمای ایران. علیرضا داوودنژاد نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما، در فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت، تهیه کنندگی رسول صدرعاملی و سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان به عنوان بازیگر مقابل دوربین رفته است.

در این فیلم سینمایی که ترکیب بازیگران جالب توجهی دارد، حضور علیرضا داوود نژاد در یکی از نقش های کلیدی، می تواند برای اهالی سینما و مخاطبان فیلم کنجکاوبرانگیز باشد. داوودنژاد که طی حدود 50 سال فیلمسازی به عنوان سینماگری جریان ساز شناخته می شود، برای نخستین بار در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است.

محمد کارت و رسول صدرعاملی

شنای پروانه یک درام است و در خلاصه داستان فیلم شنای پروانه آمده است:

در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می کند....

بازیگران فیلم شنای پروانه عبارتند از:

جواد عزتی، امیر آقایی طناز طباطبایی، پانته آ بهرام، علی شادمان، ناهید مسلمی، مهدی حسینی نیا، ایمان صفا، مه لقا باقری، نادر شهسواری، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، نیلوفر شهفری، محمد مطهری پور، مهرداد خانی، لادن ژافه وند، مجتبی یوسفی و آبان عسکری بازیگران فیلم شنای پروانه را تشکیل میدهند.

اولین تجربه بازیگری علیرضا داوودنژاد در شنای پروانه

2.54
این مطلب مفید بود ؟22
وبگردی