مخوف ترین ورزشکار

مخوف ترین ورزشکار دنیا + تصاویر

کد مطلب : 10250تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 1 دقیقه
بوکسور روسی به نام نیکولای والوئف بخاطر چهره ترسناک و هیکل درشتش عنوان وحشی ترین و ترسناک ترین ورزشکار را به خود گرفت.

نیکولای والوئف ورزشکار نام دار روسی با اینکه دارای چهره ای خشن و متمایز تر از سایر ورزشکاران می باشد اما مانند سایر افراد جامعه عادی زندگی میکند و این چهره خشن اون بخاطر ورزش خشن او می باشد و شاید او دارای باطنی آرام باشد.
بدون شک "نیکولای والوئف" غول دو متری روسیه که به "وحشی شرقی" مشهور است یکی از معروف ترین ورزشکاران بوکس سنگین وزن جهان است.
نکته جالب درباره نیکولای والوئف این است که چند سال پیش نشریه اینیپندنت به سراغ مخوف ترین ورزشکاران دنیا رفته و در یک نظر سنجی توسط خوانندگان خود در سراسر جهان فهرست 10 نفره ای را به عنوان ترسناک ترین ورزشکاران جهان منتشر کرد.

 
نیکولای والوئف


در این فهرست این بوکسور روسی به عنوان نفر اول ترسناک ترین ورزشکار جهان برگزیده شد.
درباره او گفته می شود:ضربات سنگینش که با ترکیب چهره مخوفش، معجون کشنده ای ساخته است، تا به حال حریفان زیادی را بیهوش از رینگ مسابقه خارج کرده است.
در خارج از رینگ هم زندگی بوکسور سرشناس روس تفاوت زیادی با مردم عادی دارد؛ از جمله تفریح معروفش که رفتن به شکار گراز به همراهی یک چاقو است!

نیکولای والوئف

نیکولای والوئف

مخوف ترین ورزشکار دنیا + تصاویر

4.1296
این مطلب مفید بود ؟24155
منبع : نمناک - / ل
1 نظر به ثبت رسیده است
اصفهانی1398-01-11
یک کشتی گیری هست بنام الکساندر کارلین و اگر بزارنش تمام بوکسور ها و همین نیکولای ولف و تمام رزمی کاران رو له میکنه،چون کشتی گیرا خیلی قوی و حرفه ایین
1214
وبگردی