شاسی بلند سایپا

جدیدترین شاسی بلند سایپا با نام V5

کد مطلب : 10505تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 1 دقیقه
جدیدترین خوردوی سایپا که مدل شاسی بلند با نام v5 است به زودی پیش فروش خواهد شد.این خودروی شاسی بلند زیبا را به همراه تصاویر و مشخصات فنی در ادامه بخش اتومبیل سایت نمناک بررسی کنید.

شرکت تولید کننده خودروهای داخلی سایپا از تولید شاسی بلند  V5خبر داد.قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پیش فروش جدیدترین خودروی خود در آینده نزدیک اعلام کرد.

شاسی بلند V5

سایپا قصد دارد نسخه 1٫6 لیتری این خودرو ی شاسی بلند را هم با جعبه دنده دستی و هم با نمونه اتوماتیک راهی بازار ایران کند. مصرف سوخت این خودرو بین 6٫9 تا 7٫2 لیتر در 111 کیلومتر می باشد و دارای استاندارد یورو 4 بوده و مصرف سوخت و استاندارد آن می تواند برای ایران مناسب باشد.

شاسی بلند V5

امنیت در این خودرو مناسب بوده و دارای 2 ایربگ برای تمامی مدل ها به صورت استاندارد می باشد و 2 ایربگ پرده ای نیز برای برخی از مدل ها سفارشی و برای دیگران استاندارد می باشد . ترمزهای هر چهار چرخ دیسکی هستند. روی این ترمزها می شود به صورت استاندارد EBD توزیع نیروی ترمز، BAS سیستم ترمز کمکی و ABS ترمز ضدقفل را هم مشاهده کرد .

شاسی بلند V5

در این شاسی بلند می توان از سان روف دو تکه برقی آن لذت برد. صندلی راننده در 6 جهت قابل تنظیم است. در حالی که صندلی شاگرد تنها در 4 جهت تنظیم می شود و برف پاک کن عقبی آن نیز چند سرعته است. سیستم پخش آن CD، MP3 با پورت USB است. به نظر می رسد که شرکت سایپا محصول جدید خود را با قیمت بیش از 70 میلیون روانه بازار کند.

شاسی بلند V5

شاسی بلند V5

 

جدیدترین شاسی بلند سایپا با نام V5

2.8788
این مطلب مفید بود ؟443345
برگرفته از بورس نیوز-/ف
1 نظر به ثبت رسیده است
محمد1396-02-28
آره،کاش یکی به داد این مرذم میرسید با نصف پول این ماشین میشه بهترین ماشین لوکس تو گشورهای عربی یا اروپایی سوار شد
627
وبگردی