مرتضی احمدی

آخرین خواسته مرتضی احمدی

تاریخ انتشار : 1 دی 1393کد مطلب : 10514زمان مطالعه : 2 دقیقه
مرتضی احمدی بازیگر و دوبلور پیشکسوت کشورمان که روز گذشته بر اثر بیماری دار فانی را وداع کرد به عنوان یکی از طرفداران متعصب پرسپولیس آخرین آرزوی خود را به مسئولان این تیم اعلام کرده بود.

مرتضی احمدی بازیگر و دوبلور و گوینده برنامه های رادیو و تلویزیون که روز گذشته در سن 90 سالگی بر اثر مشکلات ریوی دار فانی را وداع گفت، قبل از مرگش در گفت گویی با مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان کرده بود:

دلم برای پرسپولیس تنگ می شود. دلم می خواهد یکبار دیگر بازی های پرسپولیس را در ورزشگاه ببینم. این روزها بیش از هر چیز نگران بداخلاقی ها در فوتبال بویژه برخی از بازیکنان هستم. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با نگاه به گذشته این باشگاه و فلسفه آن جزء بازیکنان خوش اخلاق فوتبال ایران باشند که بیشتر از هر چیز به این افتخار می کنیم. پرسپولیس برای خانواده ها است و برای دوست داشتن آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.
 
مرتضی احمدی
 
زنده یاد مرتضی احمدی در مورد وضعیت پرسپولیس نیز گفته بود:فکر می کنم پرسپولیس امسال کار خیلی سختی پیش رو دارد و باید برای دیدن تیمی ایده آل یک سال صبر کنند. جوان های خوبی داریم، کادر فنی خوبی هم حضور دارد و با حضور یکی دو چهره بزرگ در تیم، قطعا خاطرات شیرین گذشته تکرار می شود.
 
مرتضی احمدی
 
اما آرزوی دیگر مرد خاطره ساز هنر ایران هر شنونده ای را منقلب می کرد. او در اظهار نظری جالب گفته بود:آرزو دارم پس از مرگم در روزنامه پرسپولیس درشت بنویسد "آی پرسپولیسی ها! عمو مرتضی رفت" تا پرسپولیسی ها از رفتن من با خبر شوند.
این بازیگر یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم پیروزی بود که سعی می کرد تا در بیشتر اوقات بازیهای این تیم را از نزدیک و در استادیوم مشاهده کند.
روحش شاد و یاش گرامی باد.

آخرین خواسته مرتضی احمدی

4.863
این مطلب مفید بود ؟603
برگرفته از جام جم-/ف
برچسب : مرتضی احمدی
وبگردی