بزرگ کردن سینه
بزرگ کردن سینه و کوچک کردن سینه خانم ها با ورزش و رژیم غذایی مناسب ممکن است و همیشه نیاز به انجام جراحی های پرخطر نیست. در ادامه همه چیز برای بزرگ کردن و کوچک کردن سینه را می خوانید.

بزرگ کردن سینه با سه روش

بزرگ کردن سینه و کوچک کردن سینه با ورزش و رژیم غذایی مناسب ممکن است و همیشه نیاز به انجام جراحی های پرخطر نیست. در ادامه همه چیز برای بزرگ کردن و کوچک کردن سینه را می خوانید. ابتدا به بزرگ شدن سایز سینه می پردازیم و در مرحله اول به سراغ مواد غذایی مناسب برای این کار می رویم که شامل:

مصرف سبزیجات و میوه های تازه:

مقدار زیادی میوه ی تازه، سبزیجات و غلات سبوس دار بخورید تا از تولید بیش از اندازه ی تستسترون در بدنتان که مانع رشد طبیعی سینه ها می شود، پیشگیری کنید. تستوسترون همیشه به مقدار کمی در بدن زنان یافت می شود. اما خانم هایی که بدنشان بیش از اندازه تستسترون تولید کند، بزودی ویژگی های مردانه پیدا خواهند کرد، از جمله اینکه سینه هایشان رشد نکرده یا کوچک خواهد شد. همچنین  غذاهای که دارای مقادیر معتنابهی استروژن هستند شامل :مرغ ، تخم مرغ ُ شیر، سیب ، لوبیا ، عدس ، فرآورده های لبنی ، گردو .

 استروژن های گیاهی همچون دانه های سویا، لوبیا و نخود فرنگی مصرف کنید. این خوراکی ها حاوی استروژن گیاهی هستند که باعث خواهند شد تولید استروژن طبیعی شما افزایش یابد. باز یادآوری می کنیم که استروژن، مسئول رشد طبیعی بافت سینه است.

 شنبلیله بعنوان تحریک کننده ی رشد بافت ها شناخته شده است. گیاه نخل اره ای یا سرینو ریپنز، به بهبود هضم و توزیع چربی های خوب از مواد غذایی به سمت سینه ها کمک می کند، همچنین رازیانه نیز باعث افزایش تولید شیر مادران جوان شده و باعث خواهد شد تا سینه هایشان بزرگ تر بنظر رسد.

بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه با روش های طبیعی

 

بزرگ کردن سینه با ماساژ

در حقیقت یکی از مهم ترین عواملی که می تواند باعث تحریک رشد بافت سینه ها شود ماساژ آنهاست. البته باید یادآور شد در ماساژ هدف ماساژ کل سینه هاست و از دست زدن به نیپل باید اجتناب نمود. 

برای ماساژ هر سینه از دست مخالف استفاده کنید و ماساژ را به آرامی و ملایم انجام دهید. این کار کمک می کند که سینه های شما بزرگتر و سفت تر شوند. برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرید بهتر است ماساژ را مرتب و با رعایت احتیاط انجام دهید.

 بزرگ کردن سینه با ورزش

طور منظم، تمرین شنا سوئدی انجام دهید تا کمک کند در ناحیه ی سینه تان عضله ساخته شود. روی شکمتان دراز بکشید، دست هایتان را از آرنج خم کنید و کف دستانتان را روی زمین گذاشته و به پهنای شانه هایتان باز کنید.

 هر روز یک دقیقه ورزش مخصوص انقباض سیــنه ها رو انجام بدید 

هر دو دست رو از منطقه آرنج به هم قفل کنید 

یعنی با دست راست آرنج دست چپ 

با دست چپ آرنج دست راست رو بگیرید 

بعد دستها رو به سمت هم محکم فشار بدید و تا 60 شماره بشمارید

رها کنید ......و چند دقیقه بعد دوباره اینکار رو تکرار کنید

هر دو دست رو مشت کرده و مقابل هم مشتها رو به سمت هم فشار بدید

استفاده از کرمهای حجم دهنده روز وشب ( ایوروژه )

این کرمها مخصوص اینکار تهیه شدند.اما مصرفشون زیاد توصیه نمی شود چون اثر چندانی جز زیبا سازی پوست سیــنه ندارند. وحتی ممکنه باعث جوش زدن در اون منطقه هم بشن

 مصرف ویتامین ای ( روزی یک عدد به مدت 15 روز) بعد 15 روز توقف دوباره شروع به خوردن کنید

باید گفت که مصرف این قرص ها  ممکنه براتون ضرر به بار بیاره و باعث پرخوری و چاقی بشه..

 انجام ورزش باتر فلای ( باز و بسته کردن دستها به طرفین سیــنه با سرعت و قدرت ) 

بزرگ کردن سینه با ورزش و تغذیه

4.4345
این مطلب مفید بود ؟30639
منبع : نمناک /ن
برچسب : سینه زن
وبگردی