چندش آورترین رکوردهای گینس

چندش آورترین رکوردهای گینس!

کد مطلب : 10650زمان مطالعه : 2 دقیقه
عجیب ترین رکوردهای گینس همیشه برای علاقه مندان به این مقوله، جالب بوده است در این قسمت چندش آورترین و حال به هم زن ترین رکوردهای گینس را میخوانید.

خیلی ها برای کسب شهرت مشتاق به رکوردشکستن هستند و برای دست یابی به این رکوردشکنی حاضر هستند دست به عجیب ترین و احمقانه ترین کارها بزنند در این میان بعضی از این افراد با رفتارهای چندش آور و عجیب توانسته اند رکوردهایی را از آن خود کنند این رکوردها از غذای سوسکی گرفته تا شوخی با عنکبوت ها که در این مطلب مروری بر آنها خواهیم داشت.

غذای سوسکی!
یکی از کارکنان بازنشسته بخش از بین بردن حشرات و حیوانات موزی اداره محیط زیست به نام کن ادوارد در دربیشایر انگلیس، در مارس 2001 برای صبحانه 36 سوسک را در یک دقیقه خورد. وی در یک مهمانی هم 47 موش را درون شلوار خود انداخت تا دوستانش را سرگرم کند. دوستان و خانواده وی به کارهای عجیب او عادت کرده اند. خودش می گوید:«الان طوری شده که اگر کار غیر عادی انجام ندهم آنها از من می پرسند همه چیز مرتب است»

پاهای بوگندو!
مدلین آلبرت از اهالی سینسیناتی اوهایو است و زمانی مشهور شد که برای آزمایشگاه هیلتاپ دکتر اسکول مشغول به کار شد. شغل وی برای 15 سال بو کردن پا و زیر بغل افراد بود. مدلین طی مدت زمانی که مشغول به چنین کار خوشبویی بود پنج هزار و ششصد پا و تعداد بی شماری زیر بغل را بو کرده!!

وقتی زبان، وزنه می زند!
بریتن توماس، با بلند کردن جعبه ای پر از پاستا که چارچوبی فلزی داشت توانست رکورد بلند کردن وزنه با زبان در کتاب گینس که آن هم در اختیار خود او بود بشکند. این رکورد در یکی از اجراهای سیرک ماسیمو وقتی وی جعبه 12 کیلوگرمی را با زبان بلند کرد به ثبت رسید.

تا می توانی مغز گاو بخور!
تاکیرا کوبایاشی ژاپنی یکی از مشهور ترین افرادی است که در مسابقات غذا خوری شرکت می کند و نزدیک به 6 سال رکورد دار خوردن هات داگ در دنیا بوده و رکورد های اینچنینی دیگری نیز دارد و در رتبه بندی جهانی مقام سوم را به خود اختصاص داده اما آنچه وی را در این فهرست قرار می دهد خوردن نزدیک به 8 کیلو مغز گاو در 15 دقیقه است.

شوخی با عنکبوت ها!
تام بوکانان، بچه ای استرالیایی است که رکورد نگه داشتن بیشترین عنکبوت روی بدن در 30 ثانیه را از آن خود کرده. او 125 عنکبوت طلایی وحشی را برای 55 ثانیه روی بدن خود نگه داشت. به گفته بوکان این نوع عنکبوت ها سمی نیستند اما گاز می گیرند و باعث ورم و باد کردن بدن می شوند.
 

چندش آورترین رکوردهای گینس!

3.2179
این مطلب مفید بود ؟11366
برگرفته از شهر خبر - / ل
وبگردی