مصدومیت رونالدو

مصدومیت رونالدو رفع شد

تاریخ انتشار : 5 آذر 1402کد مطلب : 11018زمان مطالعه : 1 دقیقه
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان می تواند تیم خود را در دیدار برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

مهر:تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023 دوشنبه شب و از ساعت 21:30 در ورزشگاه مرسول پارک رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر که در آخرین بازی تیمش مقابل تیم «اخدود» دچار مصدومیت شده بود با انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد مشکلی برای همراهی تیم خود در دیدار برابر پرسپولیس نخواهد داشت.

همچنین «اوتاویو مونتیرو» وینگر پرتغالی النصر هم که با مصدومیت مواجه شده بود، مشکل خاصی ندارد و در صورت صلاحدید «لوئیس کاسترو» می‌تواند تیم خود را در این دیدار همراهی کند. پیش از این، «ایمیرک لاپورت» بازیکن فرانسوی النصر هم در تمرینات گروهی این تیم حضور یافته بود تا نشان دهد تیم عربستانی با تمام قوا آماده رویارویی با پرسپولیس است.

در جدول گروه E تیم النصر با 12 و پرسپولیس با 7 امتیاز در مکان‌های اول و دوم قرار گرفته اند. النصری ها برای مسجل شدن صدرنشینی خود در این گروه از دو بازی آینده تنها یک امتیاز لازم دارند و پرسپولیس با توجه به قانون جدید لیگ قهرمانان آسیا 2023 برای قرار گرفتن در جمع برترین تیم‌های دوم مرحله‌های گروهی نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارد.

انتهای پیام/م

مصدومیت رونالدو رفع شد

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی