پرواز با یک مسافر
سفری به مقصد نیویورک که به دلیل نقص فنی هواپیما به مدت 11 ساعت تآخیر کرد و همه مسافرهای خود را از دست داد و تنها بخاطر مسافری به نام کریس اولری که ساعت ها در انتظار نشسته بود پرواز کرد.

اصلی ترین مزیت مسافرت با هواپیما در قبال دیگر وسایل حمل و نقل عمومی،سرعت بالای آن و صرفه جویی در زمان مسافر است اما گاهی تاخیر در پرواز،لغو پرواز،امتناع از مسافرگیری هواپیما و بلاتکلیفی چند ساعته مسافران که بارها با آن روبرو شده ایم باعث رنجش بسیاری از مسافران می شود و در برخی موارد نیز افراد از سفر خود منصرف می شوند ولی گاهی صبر پیشه کردن هم به منفعت بعضی افراد تمام میشود چرا که صبر مردی به نام کریس اولری و انتظار کشیدن او برای تآخیر 11 ساعته یک پرواز هواپیمایی باعث شد سفر وی تبدیل به یک سفر جذاب و خاطره انگیز شود.
این هواپیما قرار بوده ساعت 7:15 دقیقه صبح، کلیولند را به مقصد نیویورک ترک کند. اما در نهایت، ساعت 6 بعدازظهر از زمین بلند شده است. این تاخیر موجب شد تا تقریبا مسافرها از سفر انصراف و بلیت هایشان را پس دهند، به غیر از یک مسافر به نام  «کریس اولری».

تنها مسافر یک هواپیما

البته باید اشاره کنیم، درست ثانیه آخر پرواز، یک مسافر دیگر نیز بلیت تهیه می کند و تعداد مسافران هواپیما به دونفر می رسد. اما جالب است که برای همین دونفر، پرواز انجام شده است.
خط هوایی «دلتا»، به دلیل نقص فنی حدود 11 ساعت تاخیر داشت و همه مسافرهای خود را از دست داد. اما «کریس اولری»، همه 11 ساعت را در انتظار پرواز نشست و آخر هم صبرش نتیجه داد و با همان هواپیما و همان بلیتی که تهیه کرده بود، به مقصد خود یعنی نیویورک سفر کرد.

تنها مسافر یک هواپیما

این سفر تنهایی برای O'Leary بسیار جذاب بوده تا جایی همه 11 ساعت معطلی خود را فراموش کرده است. به اعتقاد او، انگار که هواپیما را به طور شخصی کرایه کرده و از جیغ و صدای کودکان و صدای موسیقی و ... در امان بوده و در سکوت و آرامش به مقصد خود رسیده است.
«کریس اولری»، مشاور و متخصص رسانه در بروکلین است و این تاخیر طولانی را در اتاق هتل خود سپری کرده تا هواپیما آماده پرواز شده است.

پرواز هواپیمای مسافربری با یک مسافر! + تصاویر

513
این مطلب مفید بود ؟130
برگرفته از عصر ایران - / ل
وبگردی