حمید گودرزی در پاریس

گشت و گذار حمید گودرزی در پاریس + تصاویر

تاریخ انتشار : 28 دی 1393کد مطلب : 11219زمان مطالعه : 1 دقیقه
حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در سفر به اروپا از گشت و گذاری در پاریس و مکان های دیدنی این شهر پرداخت و تصاویری از این سفر را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در کشور فرانسه حضور دارد و به گشت و گذار در این کشور اروپایی مشغول است. حمید گودرزی علاقه بسیاری به پاریس دارد و در این سفر از مکان های دیدنی و جذاب از جمله موزه لوور و بنای یادبود ماری آنتوانت آخرین ملکه فرانسه و ...،بازدید کرد و تصاویری از این گشت و گذار در اینستاگرامش منتشر کرده است که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.

حمید گودرزی در پاریس

حمید گودرزی در پاریس

حمید گودرزی در پاریس

حمید گودرزی در پاریس

حمید گودرزی در پاریس

حمید گودرزی در پاریس

حمید گودرزی متولد 1356، فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می باشد.
حمید گودرزی بعد از بازی در نقش های مختلف در سریال های تلویزیونی ،با نقش آفرینی در سریال زمانه به شهرت زیادی رسید و توانست مخاطبان بسیاری را جذب خود کند همچنین وی اخیرآ در فیلم روباه به کارگردانی بهروز افخمی با گریمی متفاوت ایفای نقش کرده است که در سی و سومین جشنواره فجر حضور پیدا می کند.

حمید گودرزی در فیلم روباه

فیلم سینمایی "روباه" در ارتباط با دانشمندان هسته ای و ترور آن ها است و حمید گودرزی در نقش اول فیلم به عنوان یک پیک موتوری بازی می کند که این فرد درگیر ماجراهای تروریستی می شود.

گشت و گذار حمید گودرزی در پاریس + تصاویر

3.937
این مطلب مفید بود ؟298
منبع : نمناک - / ل
برچسب : حمید گودرزی
وبگردی