لاغری سریع با رژیم
لاغری سریع با رژیم غذایی وایکینگی کمی به نظر عجیب است اما باید بدانید که امروزه یکی از بهترین رژیم های غذایی لاغری سریع و تناسب اندام در دنیا مختص رژیم لاغری وایکینگی است.

رژیم غذایی وایکینگی و لاغری سریع

 لاغری سریع با رژیم وایکینگی! عجیب است نه؟ چرا که هر وقت نام وایکینگ ها را می شنویم تصویری از مردان چاق و قوی هیکل را در ذهنمان تصور می کنیم اما حقیقت رژیم غذایی وایکینگی چیز دیگری است که در این مطلب خواهید خواند.

واکینگ ها چه می خوردند؟

تخم پرندگان یکی از پایه های ثابت رژیم های غذایی وایکینگ ها بوده است و قدرت مورد نیاز خود را به دور از هر فاکتور منفی غذایی در ابتدای صبح از این طریق دریافت می کردند. 

آنها تا حد امکان از گیاهان موجود در طبیعت بهره می بردند چرا که این دسته از سبزیجات را عاملی قوی برای از بین بردن عفونت ها و چربی های اضافی و مضر در بدنشان می دانستند.

رژیم غذایی 

رژیم غذایی برای لاغری سریع 

 کارشناسان به افرادی که تمایل دارند تناسب اندام مناسبی بدست آوردند، توصیه می کنند رژیم غذایی مانند اقوام وایکینگ ها در قرن ها پیش در شمال قاره اروپا زندگی می کردند برای خود انتخاب کنند.

  براساس تحقیقات جدید قرار دادن مواد غذایی مانند روغن زیتون ، غلات سبوس دار ، ماهی تازه و سبزیجات ریشه دار می تواند در عرض مدت کوتاهی وزن افراد را به حالت ایده آل برگرداند.

 اصل مهم پخت و پز وایکینگ ها آب پز کردن و کباب کردن بود همانطور که تصویر اجاق انها را مشاهده می کنید اجاق سنگی انها برای کباب کردن و آب پز کردن غذا استفاده می شده است و سرخ کردن برایشان معنی نداشته است.

رژیم لاغری

رژیم لاغری سریع

رژیم غذایی وایکینگ ها حتی قوی تر از رژیم غذایی اهالی اطراف دریای مدیترانه می تواند باعث لاغری در افراد شود.

لاغری سریع با رژیم غذایی وایکینگی

3.7403
این مطلب مفید بود ؟296107
منبع : نمناک /ن
وبگردی