لیلا اوتادی

لیلا اوتادی | پاسخ لیلا اوتادی به حواشی چالش بدون آرایش

تاریخ انتشار : 2 بهمن 1393کد مطلب : 11309تعداد نظرات : 4 نظر
چندی پیش لیلا اوتادی با انتشار عکسی بدون آرایش از خودش بانوان را به چالش بدون آرایش دعوت کرد که این چالش با اظهار نظرهای زیادی روبرو شد.

پس از چالش سطل آب و یخ که مورد استقبال بسیار زیادی در ایران قرار گرفت، لیلا اوتادی در چالشی جدید و کمی عجیب بانوان را به چالش بدون آرایش بودن دعوت کرد.

چندی پیش لیلا اوتادی متن زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود و بانوان را به چالش بدون آرایش بودن دعوت کرده بود.

چالش بدون ارایش لیلا اوتادی

این چالش با اظهارنظرهای متفاوت در فضای مجازی روبرو شد؛ از همین رو لیلا اوتادی دلایل خود برای راه اندازی این چالش را در یادداشتی منتشر کرد. متن یادداشت؛ عینا در زیر آورده می شود:
 
به نام خداوند بخشنده
چندی پیش در خبری خواندم؛ سرانه مطالعه ایرانیان پایین ترین ها در جهان است، ابتدا خیلی غمگین شدم اما بعد به فکر فرو رفتم، به این فکر کردم چه شده است که عده ای از ما به جای پرورش افکار به فکر پرورش ظاهر رسیده ایم تا آنجا که یک سوئدی که واردکننده لوازم آرایش به ایران بود عنوان کرد:"صادراتمان به ایران یک و نیم برابر دیگر کشورهاست." حقیقتا این آمارها دردناک است.
دردناک است که ظاهربین شده ایم و از الگوهای انسانی و ملی که در همه کشورها و جوامع رعایت و حمایت می شود فاصله گرفته ایم.
وقتی هر موضوعی داغ می شود همه بی آنکه به آن فکر کنیم آن را انجام میدهیم و وقتی از مد افتاد ناگهان فراموش می کنیم.
 
 لیلا اوتادی
 
همین چندوقت پیش بود که روی سر خود آب می ریختیم و دیگران را نیز به آن دعوت می کردیم اما حواسمان نبود که این چالش نه بخاطر خنده و آب بازی بلکه بخاطر کمک به کسانی بود که نیازمند کمک مان بوده اند، که اگر یادمان بود فراموش نمی کردیم باید احسان کرد به هرکس که می توانیم، بدون اینکه داد بزنیم و فریاد بکشیم.
مضرات لوازم آرایشی برای خانم ها آنقدر زیاد است که وادارمان کند که در هرجایی همیشه و هرروز آرایش نکنیم.
 این تمام حرفم بود درباره چالش آرایش؛ نه از همکارانم دعوت کردم و نه از شخص خاصی که بدون آرایش عکس بگیرد و نه خود را در این حد می دانم که به کسی نصیحت کنم آرایش بکند یا خیر!
اما خوب است که لااقل یک روز در هفته را آرایش نکنیم، لازم نیست عکس بی آرایش بگیریم و فریاد بزنیم مهم این است که بدانیم برای بالا رفتن فرهنگ یک کشور باید دانسته هایمان را زیاد کنیم و به آنچه یاد گرفتیم عمل کنیم.

لیلا اوتادی ، پاسخ لیلا اوتادی به حواشی چالش بدون آرایش

4.7565
این مطلب مفید بود ؟52837
برگرفته از پارسینه - / ک
برچسب : لیلا اوتادی
4 نظر به ثبت رسیده است
مینا1397-02-02
چالش بدون عمل زیبایی مینوشتید بهتر بود خانم... خودتات عمل زیبایی انجام دادی آرایش دائم دارید حالا چالش بدون آرایش موقت پست می کنید
94
آريا1395-11-20
فقط آرايش نيس متاسفانه عمل هاي زيبايي هم در ايران دياد شده كه خود خانم اوتادي نيز از آن بي نصيب نيس بنظرم بايد چالش بدون آرايش و عمل زيبايي راه انداخت...
95
م1395-04-13
خانم اوتادی از حرف هایی که زدید خیلی خوشم آمد به نظر من شما خیلی خوب حرف زدید
94
زهرا1395-03-25
خانم اوتادی از ایده ات که مثل چهره بدون نقش ونگارت زیبایی خدادادی داری ممنون وسپاسگزارم کاش شما بازیگرای ایران باور میکردین که مردم شما را بخاطر نقشهای زیبا خودتان وفیلم زیبا میستایند نه چهره که نقش خداوند است دوستتون دارم ومنتظرم این چشم وهم چشمی بین زنان ایرانی که میدونم فقط برای نشون دادن زیبایی شون به همدیگه آرایش میکنن واین ننگ بالاترین مسلمان بالاترین میزان استفاده از لوازم آرایش از کشورم با ایده هایی به زیبایی ایده شما کم رنگ بشه اصلا بیایم یه روز روز بدون آرایش بدون سرب ، بدون مواد سمی،روز سادگی اعلام کنیم
258
وبگردی