چروکهای صورت
چروکهای صورت در اطراف لب و اطراف چشم یکی از آزاردهنده ترین نشانه های از بین رفتن جوانی پوست است که طبق مطالعات اخیر در اروپا برای رفع آنها چند خوردنی عالی عمل می کنند.

چروکهای صورت خود را با مصرف این مواد غذایی ازبین ببرید

 

چروکهای صورت با آمدنشان رنگ و روی جوانی را می برند و هر بار که آنها را در آینه می بینیم حس بدی منتقل می شود اما جای نگرانی نیست چون راه حل اکثر مشکلات بدن در طبیعت موجود است که در این بخش با چند نمونه از انها برای از بین بردن چروک های صورت آشنا می شوبدو

 

لایو استرانگ و ویمن هلث:

فلفل قرمز به خاطر مقادیر بالای ویتامین ث از تشکیل چین و چروک های پوستی ممانعت می کند چرا که ویتامین ث یکی از بهترین ویتامین ها برای پوست و جوانی است.

زیرا مواد مغذی موجود در آن تولید کلاژن پوست را تحریک می کند علاوه بر فلفل قرمز که کلیدی برای دستیابی به پوست جوان و شاداب است

فلفل قرمز یکی از بهترین منابع ویتامین ث است که با توسعه رشد سلول های سفید خون سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده و بدین ترتیب تعداد باکتری ها و میکروب ها را در بدن محدود می کند. فلفل قرمز تند باعث باز شدن رگ ها می شود و به رابطه جنسی نیز کمک می کند، اما هم زمان باعث چرک کردن غده پروستات می شود.

 

خواص فلفل قرمز برای پوست

تاثیر فلفل قرمز در ازبین بردن چین و چروک صورت

نکته:

محققان اورولوژی در ایتالیا در گزارشی از مضر بودن فلفل قرمز تند برای پروستات مردان خبر دادند. روزنامه ایتالیایی" لارپوبلیکا " نوشت :فلفل قرمز تند و روابط جنسی ناتمام می توانند باعث ایجاد سرطان پروستات شوند.

 کلاژن ماده ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از محافظت می کند. 

مزایای مصرف مواد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است.

سالم تر و جوان تر با پوست صاف تر رابطه ای نزدیک دارد و برای داشتن پوستی صاف و سالم بایستی بدن شما از لحاظ موادی همچون کلسیم و پروتئین باید غنی باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن پیری به سراغ پوست شما نیاید.

پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می کند و این راز علاقه ی چینی ها به مصرف پای مرغ است.

 

رفع چروک صورت

خواص بینظیر ریحان برای جوانسازی پوست

 

ریحان منبع غنی از آنتی اکسیدان «اوژنول» است که علاوه بر بهبود سلامتی بر کیفیت پوست نیز تأثیر می گذارد. گیاه ریحان به علت داشتن ویتامین های A و C آنتی اکسیدانت است و به همین دلیل از آسیب سلولی پیشگیری می کند. 

 اوژنول به عنوان جزء کلیدی ریحان از گسترش سلول های سرطانی دهانه رحم جلوگیری می کند. ریحان اثرات ضد سرطان زا دارد، این گیاه با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و از پیری پوست و چین و چروک جلوگیری می کند.

ریحان یکی ازشفابخش ترین گیاهانی است که شامل ترکیبات ضد سرطانی است. همچنین آب ریحان جهت مارگزیدگی، تقویت عمومی بدن، سرماخوردگی و مشکلات پوستی و گوش درد توصیه شده است .چون ریحان بسیار معطر است بنابراین برای معطر ساختن غذاها از آن استفاده می شود ریحان از لحاظ قدیم ایران کمی گرم و خشک است .

نابود کننده ی چروکهای صورت را بشناسید

4.5119
این مطلب مفید بود ؟10811
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : نمناک /ن
وبگردی