تغذیه آقایان

آقایان هر روز این غذای چرب را بخورند

کد مطلب : 11447زمان مطالعه : 2 دقیقه
آقایان برای داشتن سلامتی جسم بایستی دو دانه ی مغذی و پرچرب را مصرف کنند تا سلامتی آنها تضمین شود. دانه هایی که برای افزایش قوای جسمی و جنسی مردان تاثیری ثابت شده دارند.

آقایان از مصرف روزانه این مواد غذایی غافل نشوند

 

آقایان از مغزها و دانه های روغنی غافل نشوید و با استفاده از آنها توانایی ها و سلامتی خود را حفظ کنید. این توصیه ی پروفسور ریچارد دیمز در سایت man health بود. 

مردان دسته ای از مواد غذایی را بایستی مصرف کنند تا از بیماری های رایج مردانه در امان باشند. این غذاها شامل گوجه فرنگی - ماهی - حلزون - سیر - مارچوبه - اواکادو و دانه های روغنی است که برایتان در ادامه خواهیم گفت.

 

 گردو

گردو که سرشار از اسیدهای چرب امگا3 و آنتی اکسیدان ها است، تأثیر قابل توجهی در افزایش تحرک، جنبندگی و البته زیست پذیری و زنده ماندن اسپرم ها دارد. گردو حاوی سلنیوم بالا است و از طرفی جریان خون به اندام های جنسی را نیز افزایش می دهد.

لاوه بر قدرت گردو در کیفیت عملکرد و جنبندگی اسپرم ها، گردو با تأثیر بر چربی خون و کاهش سطح کلسترول عملکرد مغزی و قابلیت یادگیری را نیز افزایش می دهد. برای رسیدن به این تأثیرات مصرف روزانه 8 عدد گردو در روز می تواند مناسب باشد.

دانه های مغذی برای آقایان 

مواد غذایی مفید و مهم برای آقایان

بادام

پروتئین موجود در یک فنجان بادام از یک عدد تخم مرغ بیشتر است و خوردن آن در تامین پروتئین بدن نقش زیادی دارد. گفتنی است که بادام با وجود حجم کم، انرژی زیادی دارد و می تواند به عنوان یک میان وعده مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

بررسی ها نشان می دهند مصرف منظم بادام هورمون های بن آقایان را منظم می کند و از بروز نابروری در ان ها پیشگیری می کند.

بادام یکی از بهترین خوردنی ها جهت درمان ناباروری در مردان است. زیرا مملو از آندروژن می باشد. آندروژن هورمونی است که در بدن ترشح می شود و در فعالیت هورمون ها نقش دارد. بادام در تولید تستسترون (هورمون مردانه) نقش مهمی را ایفا می کند.

 

آقایان هر روز این غذای چرب را بخورند

4.970
این مطلب مفید بود ؟691
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : نمناک /ن
وبگردی