گوشی تاشو اندروید ال جی

گوشی تاشو اندروید ال جی + عکس

کد مطلب : 11456زمان مطالعه : 1 دقیقه
شرکت ال جی از گوشی هوشمند جدید خود که قابلیت تاشو داشته و هم لمسی و هم دارای صفحه کلید است رونمایی کرد.

گوشی ال جی تاشو با سیستم عامل اندروید

شرکت بزرگ ال جی، از جدیدترین گوشی هوشمند تا شو خود که تمام نرم افزارهای اندرویدی را می تواند اجرا کند و مجهز به صفحه نمایش لمسی به همراه کلیدهای فیزیکی را رونمایی کرد. در ادامه عکس مربوط به گوشی ال جی هوشمند تاشو را مشاهده می کنید.

موبایل تاشو ال جی

متأسفانه ال جی در محصول جدید خود صفحه کلید QWERTY را که دارای تمامی کاراکترها می باشد را نادیده گرفته و برای تایپ متون باید از همان عدد های تعبیه شده بر روی صفحه کلید بهره بگیرید.
گوشی جدید  Ice Cream Smart از امکانات یک گوشی هوشمند هم بهره می برد و بنابر این کلید های دیگری نظیر کلید انتخاب دوربین گوشی، کلید وارد شدن به قسمت ایمیل ها و کلید ارسال پیغام به زبان کره ای در کنار سه کلید رایج در سیستم عامل اندروید، برای این گوشی در نظر گرفته شده است.
دوربین 8 مگا پیکسلی به همراه باتری 1700 میلی آمپر از مشخصات این گوشی می باشد. پردازنده1.2 گیگاهرتزی با4 هسته و حافظه یک گیگابایتی که تا 8 گیگابایت قابل ارتقا است و صفحه نمایش 3.5 اینچی با وضوح  320 * 480 پیکسل  از تجهیزات گوشی تاشو ال جی است.قیمت گوشی تاشو ال جی معادل 271 دلار خواهد بود و احتمالاً تنها برای فروش در بازار کره عرضه خواهد شد.

گوشی تاشو اندروید ال جی + عکس

4.341
این مطلب مفید بود ؟356
منبع : نمناک-/ف
برچسب : اندروید
وبگردی