بزرگترین باربیکیو

بزرگترین باربیکیو در دنیا + عکس

کد مطلب : 11479زمان مطالعه : 1 دقیقه
بزرگترین باربیکیو در دنیا که توان پخت 4 تن گوشت را به طور همزمان دارد به راحتی توانست در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود. در ادامه عکس مربوط به بزرگترین کباب پز دنیا را مشاهده می فرمائید.

کباب پزها و یا باربیکیو حس خوب طبخ یک کباب را در فضای باز فراهم می آورد. در باربیکیو ها می توان علاوه بر گوشت و کباب ،بسیاری از غذاها و سبزیجات را در آن طبخ کرد.باربیکیوها در اندازه های مختلفی به مشتریان بر حسب نیاز آنها عرضه می شود.کباب پزها در برخی از شهرهای دنیا طرفداران خاصی دارند. یکی از شهرهایی که کباب پزها در آن بسیار محبوب هستند تگزاس آمریکا است. 

چندی پیش در این شهر از یک کباب پز بسیار بزرگ رونمایی شد که می تواند به راحتی وارد کتاب گینس شود و به نظر نمی رسد برای چند سال هم که شده جای ثابتی در میان رکوردها خواهد داشت. این باربیکیو در تگزاس ساخته شده است توانایی پخت 4 تن گوشت را به طور همزمان دارد و به اندازه ای عظیم هست که برای جابه جایی و انتقال آن از چرخ های بزرگی استفاده می شود.
تری فولسام  باربیکوی عظیم  خود را با 24 درب، طراحی و ساخته است که  12 عدد در یک سمت و 12 عدد در سمت دیگر آن واقع شده است. قیمت 350 هزار دلار برای این باربیکیوی عظیم در نظر گرفته شده است.
 
بزرگترین کباب پز دنیا
 
 

بزرگترین باربیکیو در دنیا + عکس

57
این مطلب مفید بود ؟70
برگرفته از باشگاه خبرنگاران-/ف
وبگردی