خودرو پورشه طلایی

خودرو پورشه 918 طلایی + تصاویر

کد مطلب : 11484زمان مطالعه : 1 دقیقه
در این بخش خودرویی به نام پورشه 918 اسپایدر در عربستان سعودی مشاهده می کنید که به طور شگفت انگیز و خیره کننده با روکشی طلا پوشانده شده است.

عصری که در آن زندگی می کنیم اکثر افراد تمایل به متمایز بودن دارند و همیشه دوست دارند به طور خاص به نظر برسند و در این مقوله فقط ثروتمندان می توانند خود را با رفتارهای عجیب خود انگشت نما کنند.این روزها ثروتمندان برای ایجاد تمایز بین خودروهای گران قیمت خود با سایرین و یا جلب توجه بیشتر،کارهای عجیب و غریبی می کنند همانند پورشه ای  918 اسپایدر که صاحبش سر تا پای آن را با روکشی از طلا پوشانده تا با وجود خاص بودن و قیمت بسیار بالا باز هم خاص و خیره کننده شود.
این خودرو که در عربستان سعودی و در یک هتل دیده شده، از قسمتهای فیبرکربنی در سقف، باله عقب، آینه های جانبی، و فریم شیشه جلو بهره می برد که وزن آن را تا 40 کیلوگرم کاهش داده است.
سایر قسمتهای بدنه با روکشی از طلا پوشش یافته اند تا باعث انگشت نما شدن بیش از پیش صاحب آن گردند.

خودرو پورشه 918

خودرو پورشه 918

بحث طلاپوش کردن خودروها به دوران کنت ها و دوشس ها و لردهای انگلیسی برمی گردد.میزان ثروت اعیان از روی مرکب هایی که سوار می شدند تعیین می شد. شاید دیگر درشکه و کالسکه لوکس مورد استفاده نباشد ولی هنوز هم وسایل حمل و نقل افراد بسیار ثروتمند نمادی از قدرت مالی آنها محسوب می شود.گفتنی است بیشتر خودورهای طلاپوش و جواهرنشان را شیخ نشینان عرب در اختیار دارند.

خودرو پورشه 918 طلایی + تصاویر

4.647
این مطلب مفید بود ؟434
برگرفته از عصر بانک - / ل
برچسب : خودرو پورشه
وبگردی