گوشی اچ‌ تی‌ سی  One M9
شرکت اچ تی سی از جدیدترین پرچمدار خود که در دو نسخه ارائه خواهد شد در کنگره موبایل بارسلون رونمایی خواهد کرد.جدیدترین تصاویر موبایل اچ تی سی که وان ام 9 نام دارد را به همراه مشخصات فنی را مشاهده می کنید.

پرچمدار جدید اچ تی سی رو نمایی خواهد شد

به احتمال زیاد شرکت اچ تی سی از جدیدترین پرچمدار خود در کنگره موبایل بارسلون رونمایی خواهد کرد.این محصول که گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام 9 نام خواهد گرفت طراحی متفاوتی را دارا می باشد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری MWC 2015، فاش کننده ی نام آشنای EVLeaks# که اعلام بازنشستگی کرده بود، با انتشار توئیتی با عبارت Old Habilts Die Hard، تصویر رندر شده ی جدیدی از این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.
نکته ی جالب توجه در مورد تصویر منتشر شده توسط EVLeaks# قرار گرفتن دو گوشی هوشمند از اچ تی سی با طراحی پنل جلوی متفاوت در یک قاب است. یکی از نقاط بارز در طراحی این گوشی را می توان شباهت آن به گوشی های هوشمند پرطرفدار بازار از سامسونگ و اپل خواند، البته نمی توان شباهت این گوشی را با اچ تی سی دیزایر آی کتمان کرد. 
 
موبایل اچ تی سی
 
در تصویر منتشر شده دو نمونه از گوشی اچ تی سی را مشاهده می کنید که شاید یکی از آن ها با نام وان ام 9 پلاس یا وان ام 9 مکس روانه ی بازار شود. البته شماری از گمانه زنی ها از این نسخه با عنوان هیما اولترا یاد کرده اند.
نسخه ی دوم از گوشی هوشمند مورد نظر دارای یک کلید فیزیکی در قسمت پایین است که می توان آن را محلی برای قرار دادن سنسور اثر انگشت در این گوشی هوشمند خواند. در صورتی که نگاهی نزدیک به تصویر منتشر شده داشته باشیم، بلندگوهای دوگانه ی موجود در محصولات اچ تی سی را می بینیم که این بار بصورت بسیار هنرمندانه ای در بدنه جای گرفته اند. این بلندگوها به جای بهره گیری از الگوی روزنه دار در قسمت بالا و پایین، در زیر شیاری لبه ی گوشی جای گرفته اند.
 
htc m9
 
مشخصات گوشی اچ تی سی وان ام 9
 
مشخصات و تجهیزات موبایل HTC One M9
* دارای ابعاد 144٫3*69٫4 و ضخامت 9.6میلی متر
* صفحه نمایش 5 اینچی از نوع Super LCD3 با 16 میلیون رنگ 
* رزولوشن صفحه نمایش 1181*1921 پیکسل با تراکم 441 ppi
*  پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 5٫1٫1 آب نبات چوبی
* چیپست پردازنده Qualcomm MSM8994 Snapdragon 810  و دارای پردازنده مرکزی (CPU) 8 هسته ای 64 بیتی با سرعت فرکانس 1٫5 گیگاهرتز 
* دارای 3 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی 
* پشتیبانی از کارتهای خافظه micro SD تا 128 گیگابایت 
* مجهز به دوربین فوق العاده 21٫7 مگاپیکسل با رزولوشن 5248*3936 پیکسل 
دوربین HTC One M9 فوکوس اتوماتیک و دابل ال ای دی فلش. قابلیت تشخیص چهره و قابلیت پاناروما نیز دارد تصاویر و ویدئو ها را به صورت خودکار می تواند ذخیره کند و نقطه گذاری جغرافیای نیز دارد.در مورد فیلم برداری نیز با 2161p#30fps ,1080p#60fps,720p#120fps می تواند به صورت HDR فیلم برداری می کند. دوربین ثانویه (دوربین جلویی) نیز 4 مگاپیکسل و با قابلیت فیلم برداری1181p#30fps HDR می باشد.
اچ تی سی قیمت گوشی های خود را به طور رسمی اعلام نکرده است.

جدیدترین تصاویر اچ تی سی وان M9 به همراه مشخصات فنی

4.3395
این مطلب مفید بود ؟33956
برگرفته از زومیت-/ف
وبگردی