برنامه مترو تهران
برای استفاده کاربردی تر از سرویس حمل و نقل عمومی مترو تهران، می توانید از برنامه جامع مترو تهران که شامل قابلیت های بسیار زیادی است، استفاده کنید.

برنامه مترو تهران برای آیفون و اندروید

پروژه مترو تهران از مهم ترین پروژه هایی است که حدودا از سال 1378 شروع به بهره برداری کرد و به دلیل افزایش مسافر روزانه در هر نقطه از کلانشهر تهران، تعداد خطوط آن برای آسودگی مسافران افزایش پیدا کرد و خوشبختانه امروزه به رکورد جابجایی بیش از 2 و نیم میلیون مسافر در طول یک روز رسیده است و در حال حاضر دارای 7 خط می باشد که خطوط دیگر هم در حال ساخت و ساز و بهره برداری هستند.

بطور کل مترو تهران در کاهش میزان آلودگی، تردد خودرو، هرج و مرج شهری و... به میزان زیادی سهیم بوده است و این واقعیتی انکار کردنی نیست و هیچ فرقی نمی کند که شما در کدام قسمت از کلان شهر تهران هستید چرا که می توانید بسیار سریع و فوری به مقصد خود برسید آن هم با کمترین هزینه ممکن و بدون هر گونه تجربه ترافیک سنگین و آلودگی! با این وجود استفاده از مترو و سرویس حمل و نقل عمومی، از جمله مترو یکی از مهم ترین راه ها برای کاهش هزینه روزمره می باشد که لازمه استفاده از مترو هم اطلاع از خطوط و نقشه کامل آن می باشد.

ایستگاه مترو تهران

معرفی برنامه مترو تهران

برنامه مترو تهران یکی از اولین و مهم ترین برنامه ها برای مترو تهران می باشد که تاکنون طبق آخرین آمار از فروشگاه گوگل پلی، حدودا 16 هزار بار می باشد. بدون شک این برنامه دارای ده ها قابلیت کاربردی و مهم می باشد که قطعا می توانند برای شما کاربردی واقع شوند. زمانیکه شما وارد این برنامه می شوید خطوطی که تاکنون ساخته شده اند را با رنگ مخصوص هر خط مشاهده خواهید کرد و با انتخاب هر کدام از این خطوط، تمام ایستگاه های موجود در آن خط را به ترتیب مشاهده خواهید کرد.

مترو تهران

با انتخاب هر کدام از ایستگاه ها، شما می توانید تمام امکاناتی که در هر ایستگاه می باشند را اعم از سرویس بهداشتی، پارکینگ، اغذیه سرد، روزنامه همشهری، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه موبایل، خدمات اپراتوری و... را مشاهده کنید. همچنین آدرس دقیق هر ایستگاه را با انتخاب نام هر کدام می توانید مشاهده کنید تا دسترسی سریعتری داشته باشید.

برنامه مترو تهران

بطور کل برنامه Tehran metro در میان سایر برنامه هایی که در این زمینه طراحی شده اند، محبوبیت بیشتری دارد که توسط مجموعه فرداد طراحی و تولید شده است. این در حالی می باشد که ده ها برنامه دیگر در این زمینه طراحی شده اند که در مقابل این برنامه هنوز موفق نشده اند که دیده شوند. از این رو ما برنامه تهران مترو را به شما توصیه می کنیم تا هر چه بهتر و دقیق تر به سفرهای روزانه خود با مترو تهران رسیدگی کنید و با استفاده از قابلیت های این برنامه، نیازهایتان را سریعتر رفع کنید. 

مترو تهران برنامه

ویژگی های برنامه مترو تهران Tehran Metro

  1. نقشه کامل و با کیفیت مترو تهران
  2. جدا کردن خطوط مختلف از یکدیگر
  3. دسترسی سریع تر به بانک ها، کافی شاپ ها، دستگاه های خودپرداز
  4. مراکز اهدای خون متمرکز در ایستگاه های مختلف
  5. مراکز خرید
  6. محیط کاربری ساده و آسان
  7. نمایش آدرس دقیق ایستگاه ها
  8. زمان بندی حرکت قطار
  9. مراکز مهم اطراف ایستگاه
  10. وجود یا عدم وجود سرویس بهداشتی در هر ایستگاه
  11. جایگاه پارکینگ در هر ایستگاه
  12. نمایش زمان قطارهای سریع السیر مترو تهران-کرج
  13. نمایش مسیر رفت و برگشت تاکسی ها و اتوبوس ها از درب هر ایستگاه مترو به مقصدهای مختلف
  14. برنامه کامل و با کیفیت مناسب برای گوشی های هوشمند

لینک های دانلود برنامه مترو تهران

طبق آخرین بررسی های انجام شده، هم اکنون برنامه مترو تهران صرفا در فروشگاه معتبر و جهانی گوگل پلی وجود دارد و از این رو کاربران سیستم عامل اندروید می توانند از این برنامه استفاده کنند. اما در حال حاضر لینک دانلود این برنامه در فروشگاه اپ استور اپل وجود ندارد و این بدین معنا نیست که کاربران گوشی های آیفون نمی توانند از این برنامه استفاده کنند چرا که فروشگاه های داخلی برنامه های اپل، این برنامه را آماده دانلود دارند و برای دانلود از طریق این فروشگاه ها هم باید اقدام به خرید اشتراک کنید. 

دانلود آخرین نسخه برنامه مترو تهران برای اندروید و آیفون

3.2106
این مطلب مفید بود ؟6838
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی