گوگل ارث
برنامه گوگل ارث، یکی از پروژه های موفق مجموعه گوگل در زمینه شبیه سازی کره زمین می باشد که در نسخه های مختلف برای عموم کاربران قابل استفاده است.

معرفی برنامه گوگل ارث (Google Earth)

شرکت گوگل بی شک یکی از بزرگترین شرکت های ممکن در جهان است که توانست با اقدامی منحصر بفرد و خاص، در تاریخ بشریت تاثیر بسزایی داشته باشد. با این وجود برنامه ها و ابزارهای مختلفی توسط این مجموعه در طول سالیان گذشته، طراحی و منتشر شده است. از مهم ترین برنامه های این شرکت می توان به گوگل ارث (Google Earth) اشاره نمود که استفاده از این برنامه کاربردی، کاملا رایگان می باشد و می توانید با وارد کردن و انتخاب هر آدرسی، به صورت 3 بعدی در سرتاسر جهان گردش آنلاین داشته باشید.

از این رو اگر علاقه زیادی به گردش و تفریح دارید و اما بنابر مشکلاتی که برای شما پیش آمده است، شرایط مناسبی برای مسافرت ندارید، می توانید از برنامه گوگل ارث اقدام به گشت و گذار در نقاط مختلف جهان آن هم به‌صورت 3 بعدی کنید. همچنین با استفاده از این برنامه نیز می توانید جاذبه های مهم گردشگری در جهان را نیز مشاهده کنید. بدون شک این برنامه، می تواند دیدگاه جدیدی از جهان را برای شما به ارمغان بیاورد چرا که مکان های گردشگری مهم جهان را می توانید با استفاده از آن مشاهده کنید. خوشبختانه این برنامه هم به‌صورت آنلاین و همچنین نسخه موبایلی برای اندروید و IOS طراحی شده است و بدون هزینه ای می توانید آنرا نصب کنید.

گوگل ارث

به همین دلیل اگر می خواهید به‌صورت مستقیم از این برنامه بدون نصب، از طریق مرورگر استفاده کنید، می بایست وارد وب سایت earth.google.com شوید و بدون نصب هر برنامه ای، می توانید از این برنامه استفاده کنید. لازمه اصلی استفاده از این برنامه نیز تنها اینترنت و مرورگر می باشد. همچنین اگر بخواهید آنرا بر روی گوشی خود هم نصب کنید، مشکل خاصی وجود ندارد چرا که نصب آن خیلی ساده می باشد و در مواقعی که به دنبال سرگرمی هستید، این برنامه می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

قابلیت های برنامه گوگل ارث در یک نگاه

  1. امکان استفاده به‌صورت آنلاین و برنامه
  2. در دسترس بودن نسخه اندروید و IOS
  3. امکان جستجو در جهان به‌صورت 2D و 3D
  4. آپدیت آنلاین و روزانه تصاویر
  5. شبیه‌ساز جامعه کره زمین
  6. امکان جستجو مکان خاص در برنامه و...

لینک های دانلود گوگل ارث

از این رو اگر تصمیم به دانلود و استفاده از برنامه گوگل ارث دارید، لینک مناسب و مدنظر خودتان را از ذیل انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که لینک های ذیل از دو فروشگاه گوگل پلی و اپ استور هستند و هر زمان بر روی لینک های زیر کلیک کنید، آخرین نسخه منتشر شده گوگل ارث را دانلود خواهید کرد؛

معرفی و دانلود برنامه معروف گوگل ارث (Google Earth)

3.841
این مطلب مفید بود ؟3110
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : گوگل
وبگردی