آفیس 2016
شرکت آفیس بسته نرم افزاری مجموعه آفیس خود را در نیمه دوم سال جاری به نام آفیس 2016 روانه بازار خواهد کرد.مایکروسافت در کنفرانس اخیر خود از امکانات و ویژگی های جدید این مجموعه رونمایی کرد.

معرفی مجموعه نرم افزاری آفیس 2016

شرکت مایکروسافت در کنفرانس خود از مجموعه آفیس جدید خود به نام آفیس 2016 به کاربران اطلاع داد.این کمپانی بزرگ امکانات جدید مجموعه خود را که در شش ماه دوم سال 2015 به کاربران عرضه خواهد کرد را معرفی کرد.

مایکروسافت به تازگی در حال آزمایش بسته نرم افزاری جدید خود در مجموعه آفیس است. تصاویری که پیش از این منتشر شده بود، حاکی از آن بود که این مجموعه جدید آفیس، چندان به لحاظ طراحی تفاوتی با نسخه های قبل ندارد؛ هر چند مجموعه ای از امکانات جدید آن را به کل متفاوت ساخته است. 

گوشی هوشمند

اپلیکیشن آفیس برای موبایل

این شرکت اطلاعات جدید خود را در این خصوص طی ماههای آتی خبر خواهد داد.به احتمال زیاد مجموعه آفیس 2016 همزمان با ارائه ویندوز 10  در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
هر چند هنوز مایکروسافت رسما تصاویری از نسخه دسکتاپ مجموعه آفیس منتشر نکرده، پیش از این تصاویری از نسخه جدید آفیس را در قالب Appهایی برای ویندوز به نمایش گذاشته بود که ویژگی اصلی آن ها Touch-Friendly بودن آن هاست. این مجموعه App که برای کار با سیستم عامل های موبایل طراحی شده، البته از همه امکانات اصلی محروم بوده، ولی از اصلی ترین امکانات آفیس که کاربران برای ایجاد و تغییرات فایل های مستند مورد نیاز دارند ، برخوردار است.
 
آفیس 2016
 
نرم افزارهای آفیس2016
 
این مجموعه App نه تنها برای گوشی های هوشمند، که همزمان برای ویندوز 10، لپ تاپ ها و تبلت ها نیز موجود خواهد بود. تصاویر زیر به خوبی طراحی این Appها را نمایش می دهد.
 
مجموعه اپلیکیشن های افیس 2016 به طور پیش فرض بر روی همه تبلت ها و گوشی های هوشمند مجهز به ویندوز10 نصب خواهد بود و از Store ویندوز برای دانلود سایر دستگاه ها موجود است. همچنین قرار است این مجموعه App در نسخه Technical Preview ویندوز 10 طی هفته های آینده جای بگیرد.
 
آفیس 2016
 
آفیس 2016
 

مایکروسافت آفیس 2016 رونمایی شد + تصاویر

4.562
این مطلب مفید بود ؟566
برگرفته از تابناک-/ف
برچسب : مایکروسافت
وبگردی