نساجی

مسئولیت شکست مقابل نساجی بر عهده من است

تاریخ انتشار : 23 فروردین 1401کد مطلب : 11757زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرمربی استقلال: مسئولیت شکست مقابل نساجی بر عهده من است.

خبرگزاری صداوسیما:سرمربی استقلال پس از شکست تیمش مقابل نساجی در جام حذفی گفت:مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرد چرا که بازیکنان او در زمین مسابقه به‌خوبی ظاهر شده‌اند.

فرهاد مجیدی افزود:به بازیکنان نساجی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که در این بازی نتوانستیم پیروز شویم. تمام مسئولیت این شکست با من است، بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند و بازی خوبی را ارائه کردند.

سرمربی آبی‌پوشان ادامه داد:کل بازی 120 دقیقه حاکم میدان و زمین بودیم. 6 موقعیت گلزنی داشتیم. بعد از اینکه بازی در 120 بدون گل تمام شد، ضربات پنالتی را زدیم که همیشه 50 – 50 است و تیم نساجی توانست برنده از زمین خارج شود.

وی گفت:از کمیته داوران یک خواهش دارم که لطفا لیستی را در اختیار ما قرار دهند. چون از هفته قبل ما تمرینات ویژه‌ای را انجام دادیم، پلن‌های زیادی را برای بازی‌های 10 نفره، 9 نفره و حتی 8 نفره طراحی کردیم. ولی دیگر پیش بینی نمی‌کردیم که بازیکن ما گل سالم به ثمر برساند، ولی داور آن را قبول نکند.

مجیدی ادامه داد:اکنون تمام کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار می‌کنند، می‌گویند که تصمیم داور درست بود، بقیه می‌گویند که درست نبود. جالب است داوری که در دهه 80 و زمانی‌که خودم فوتبال بازی می‌کردم، شیتیل گرفته بود، بازی را درآورده بود و محرومش کردند، اکنون ارتقای مقام پیدا کرده و در تلویزیون حضور پیدا می‌کند. من نمی‌دانم ایشان با چه رویی در تلویزیون نظر کارشناسی می‌دهد؟

سرمربی آبی‌پوشان گفت:گلر ما در طول 120 دقیقه، حتی دو بار هم زمین نخورده است. باید از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم و نکردیم و مسئولیت شکست با من است. اگر گل آرمان رمضانی خطا باشد، من دیگر مربیگری نمی‌کنم. داور چطوری این را خطا گرفته است؟ دو دقیقه بعدش خطای هند پنالتی را اعلام نکرد.

مجیدی اضافه کرد:من بهانه نمی‌آورم، اما هفته قبل در نشست خبری حرف‌هایی را زدم، همه شما خبرنگاران عزیز علیه من جبهه گرفتید؛ می‌توانید ببینید. تا دیدند که استقلال جان می‌گیرد، شروع کردند. یک هفته تیم را 10 نفره کردند، یک هفته گلش را نپذیرفتند. ولی با این حال به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم، امروز فوق العاده بودند. شانس نداشتیم و اگر شانس داشتیم، می‌توانستیم در 90 دقیقه پیروز میدان باشیم.

وی درخصوص اتلاف وقت بازیکنان نساجی گفت:این ایراد داور است. من نمی‌دانم در کمیته داوران پس چه چیزی به داوران می‌گویند؟ اگر بازیکن خودش را بندازد و شما یک بار بازی را قطع نکنی، دیگر دفعه دوم خودش را نمی‌اندازد. تا یکی از بازیکنان خودش را می‌انداخت، داور 5 دقیقه بالای سر او حاضر می‌شد. خب معلوم است!

سرمربی آبی‌پوشان گفت:حالا من کاری به اتلاف وقت ندارم، ولی ما در جریان 120 دقیقه می‌توانستیم تیم برنده باشیم. بچه‌های ما هم زحمت می‌کشند و تلاش‌شان را می‌کنند، ولی تا دیدند استقلال 24 هفته است شکست نخورده و صدر جدول است، شروع کردند. من چیز‌هایی را می‌شنوم که اصلا باورم نمی‌شود. فوتبال مگر چقدر ارزش دارد؟

مجیدی ادامه داد:مربی لیگ برتری در به در به دنبال این است که کمک داور استقلال را بچیند. من اصلا مانده‌ام. به چه قیمتی؟ حرف هم می‌زنی، می‌گویند مجیدی بهانه می‌آورد. نخیر، من هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم و مقصر این شکست من هستم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم، از بازیکنانم ممنونم، فوق العاده بودند. ان شالله در لیگ برای استقلال جبران کنم.

وی درخصوص اینکه بازیکنان استقلال در حضور هواداران موفق به گلزنی نشده‌اند و آیا این به جوانی بازیکنان مربوط است، گفت:هیچ ربطی ندارد. اتفاقا بازیکنان جوانم امروز فوق العاده بودند. هم صالح که وارد زمین شد عالی بود و هم سبحان خاقانی که در آینده فوتبالیست فوق العاده‌ای خواهد شد. امیرحسین فوق العاده بود. اتفاقا امروز بازیکنان جوان خیلی خوب بودند. بدشانس بودیم، فوتبال است دیگر. زمانی‌که از فرصت‌ها استفاده نکنید، تنبیه می‌شوید و می‌توانید بازی را واگذار کنید.

انتهای پیام/م

مسئولیت شکست مقابل نساجی بر عهده من است

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی