درمان ریزش مو

درمان ریزش مو با یک نسخه

کد مطلب : 11794تعداد نظرات : 2 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
درمان ریزش مو با روشی طبیعی که عوارضی به دنبال نخواهد داشت بهترین راه درمان است. تصاویری که درادامه مشاهده می کنید نتیجه ی استفاده از این روش درمان ریزش مو را نشان می دهد.

درمان ریزش مو فقط با رعایت این نسخه

 

 درمان ریزش مو یکی از رایج ترین دلایل مراجعه زنان و مردان سراسر دنیا به پزشک است. در این راه روش های مختلفی برای درمان تجویز می شود که اخیرا روشی طبیعی برای رفع مشکل ریزش مو ثابت شده است که با آن آشنا می شوبد.

موهای شما با انتخاب های درست شما خوشحال خواهند شد. این جمله ای است که یکی از محققان تیم تحقیقاتی برای یافت راهی طبیعی در توقف ریزش مو می گوید . طبق مقاله ای که در مجله ی  Cosmetic Dermatology

 

منتشر شد نتیجه ی تحقیق بر روی 80 زن سالم با الگوی ریزش موی خفیف مورد بررسی قرار گرفته اعلام شد که به وسیله ی تصاویر آنها  پس از مدت 6 ماه تغییرات آن ها عکس برداری شد.

روغن ماهی، روغن دانه انگورفرنگی سیاه، ویتامین E، ویتامین C مکمل های لیکوپن هر روز به مدت 6 ماه مورد بررسی قرار گرفتند و تراکم مو آن ها 62٪ افزایش یافته است.

ویتامین E . C حاوی آنزیم هایی است که تولید و رشد موهای جدید را تحریک می کنند.

 امگا 3S و آنتی اکسیدان هایی طبیعی که در لوازم آرایشی و بهداشتی پوست وجود دارد می تواند در کاهش ریزش مو موثر باشد.

 درمان ریزش مو

ویتامین های موثر در درمان ریزش مو

 

 روغن ماهی، روغن دانه انگورفرنگی سیاه، ویتامین E، ویتامین C مکمل های لیکوپن هر روز به مدت 6 ماه مورد بررسی قرار گرفتند و تراکم مو  آن ها 62٪  افزایش یافته است.

 مصرف منظم مکمل های ویتامین E , C پوست را باطراوت و شاداب می کند و ریزش مو را نیز درمان خواهد کرد.

 اگر چه ریزش موی زنان دلیایلی همچون اختلالات هورمونی و مشکلات داخلی و عصبی را در پشت پرده دارد اما محققان این طرح اعلام کردند که مصرف اسید چرب امگا 3 سدی قوی در برابر ریزش موی زنان عمل می کند.

درمان ریزش مو با یک نسخه

4.2311
این مطلب مفید بود ؟25952
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : نمناک /ن
2 نظر به ثبت رسیده است
اسماعیل1397-07-28
چگونه از ریزش موی ارثی خودم جلو گیری کنم
2611
نارا1395-10-01

بهترین راه درمان شوره وریزش مو که خودم تجربه کردم استفاده از آمپول ب کمپلکس به صورت موضعی بوده.
یعنی آمپول رو به آرومی باز میکنی و با قطره چکون به قسمت های مختلف مو میزنی و بعد از یک ساعت حمام میکنیم.بهتره مو ها در حمام سه بار شسته بشه.
بعد از حمام مو ها به طرز خارق العاده ای نرم ولطیف میشن.
1614
وبگردی