کنسرت سیروان خسروی
جشنواره موسیقی فجر شاهد اجرای کنسرت خوانندگان جوان و مشهوری چون سیروان خسروی و احسان خواجه امیری بود. تی شرت جالب سیروان خسروی از حواشی این کنسرت ها بود.

در چهارمین کنسرت بخش موسیقی پاپ از سی امین جشنواره موسیقی فجر ،خوانندگی سیروان خسروی با تی شرتی که عکس خود سیروان بر روی آن چاپ شده بود باعث تعجب طرفداران شده و فضای جالبی را به وجود آورده بود.

این کنسرت در عصر روز شنبه 25 بهمن ماه با 45 دقیقه تاخیر راس ساعت 19:13 در برج میلاد برگزار شد.
 
بازار داغ عکس های سلفی 
علاقمندان به کنسرت سیروان خسروی با چراغ های رنگین که در تاریکی سالن هنگام اجرای قطعات می درخشید، در محل اجرا حاضر شدند.
بازار عکس های سلفی در مدت زمان تاخیر گروه موسیقی داغ بود و اغلب مخاطبان حاضر در لابی برج میلاد عکس های سلفی می گرفتند.
 
سیروان خسروی
 
حضور سیروان خسروی با تی شرت منقش به تصویر خود 
پس از تاخیر 45 دقیقه ای، سیروان خسروی وارد صحنه شد. این خواننده پاپ با تی شرتی که عکس خودش روی آن نقش بسته بود روی صحنه حاضر شد. برخی معتقد بودند اینگونه لباس پوشیدن تبلیغی برای خسروی در ایام دهه فجر است و برخی دیگر تقلیدی از کنسرت های پاپ در خارج از کشور می دانستند. سیروان خسروی بدون هیچ مقدمه ای نخستین قطعه خود به نام «خیال کردی» را اجرا کرد و در ادامه قطعاتی چون «عاشقتم»، «باران پاییزی»، «بی قرار» را روی صحنه برد.
 
سیروان خسروی
 
این خواننده موسیقی پاپ در بخشی از اجرای کنسرت خود خطاب به هوادارانش گفت:امروز و در این لحظه که کنار شما هستم 12 سال از نخستین آلبومی که روانه بازار کردم، می گذرد.
سیروان خسروی یادآور شد:در آن دوران بسیاری از دوستان و نزدیکان من می گفتند که موفق نخواهم شد چون معتقد بودند مخاطب، نوای سازهای ایرانی و یا کرشمه ویولن را رها نمی کند و به سبک موسیقی که من اجرا می کنم اعتنایی ندارد اما ورق برگشت و خوشحالم که امروز توانستم اینجا و در جشنواره موسیقی فجر کنار شما باشم.
 
سیروان خسروی
 
پس از پایان صحبت های این خواننده موسیقی پاپ که با هورا کشیدن های حاضران در برج میلاد همراه بود قطعات «اگه تو مال من نیستی» و «بهار نزدیکه» اجرا شد. کلیپ «خاطرات تو» با آواز سیروان خسروی پخش شد. بخش دیگر از کنسرت سیروان خسروی به نمایش پشت صحنه ساخت کلیپ «خاطرات تو» اختصاص داشت.
 
سیروان خسروی
 
پس از اجرای سیروان خسروی ،احسان خواجه امیری نیز در سالن اصلی برج میلاد به روی صحنه رفت و آهنگهایی را از آلبوم های قبل از پائیز تنهایی اجرا کرد.
 
احسان خواجه امیری
 
احسان خواجه امیری
 

اجرای کنسرت سیروان خسروی و احسان خواجه امیری در جشنواره فجر + تصاویر

4.779
این مطلب مفید بود ؟754
وبگردی