عجیب ترین خانواده

عجیب ترین خانواده دنیا + تصاویر

کد مطلب : 12032تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
خانواده عجیب و رازآلودی که 14 سال است هیچ ارتباط و ذهنیتی با دنیای پیرامون خود ندارند و همچنان در چهار دیواری خانه خود درگیر دنیایی که خودشان برای خود ساختند هستند.

همه ما انسان ها در جامعه ای زندگی می کنیم که در آن به نوعی تعامل اجتماعی برقرار است و افراد  به نحوی با وارد شدن به اجتماع خود را با جامعه و اتفاقات آن وفق داده و سعی می کنند برای لذت بردن از زندگی و کسب تجربه های تلخ و شیرین ارتباط با یکدیگر و هم نوعان خود را گسترده تر کنند. اما کسانی هم هستند هیچ ارتباطی با دنیای پیرامون خود ندارند و این شاید به دور از تصور خیلی ها باشد.
در این مطلب حقایق شگفت انگیز و عجیب خانواده ای را می خوانید که این خانواده عجیب به مدت 14 سال با هیچ انسانی غیر از خودشان معاشرت نداشته اند.
خانواده "آنگلو" دقیقا برعکس تمام انسان ها رفتار می کنند و 14 سال است که هیچ یک از فرزندان این خانواده از خانه 4 اتاق خوابه خود خارج نشده اند و هیچ ذهنیتی در مورد دنیای خارج از خانه ندارند.

خانواده مرموز

در این خانه 7 خواهر برادر زندگی می کنند که دنیا را تنها با مشاهده فیلم می شناسند. این خانواده حالا تبدیل به یک سوژه برای مستند "ولف پک" شده اند و قرار است به زودی فیلم زندگی عجیب آن ها پخش خواهد شد.

خانواده مرموز

در سال 2010 یکبار این بچه ها توانستند از خانه فرار کنند. "موسله" کارگردان فیلم مستندی که قرار است از زندگی این افراد ساخته شود می گوید:" آن ها در خیابان همگی عینک دودی زده بودند و تیپشان به مانند فیلم ها بود. تصمیم گرفتم تا آن ها را تعقیب کنم و پس از مدتی تحقیق از زندگی آن ها سر در بیاورم."

عجیب ترین خانواده دنیا + تصاویر

3.91194
این مطلب مفید بود ؟942252
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ل
1 نظر به ثبت رسیده است
mehrshad1395-02-25
اونوخ غذا از کجا می اوردن؟؟ و لباس؟؟
210
وبگردی