رضا رویگری

آخرین وضعیت جسمانی رضا رویگری

کد مطلب : 12353زمان مطالعه : 2 دقیقه
رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است به علت بیماری تحت نظارت پزشکان است در گفتگویی اعلام کرد وضعیت جسمی مناسبی ندارد.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مدتی قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود این روزها حال و روز بهتری دارد.

رضا رویگری گفت:هرچند وضعیت جسمی ام به مراتب بهتر از گذشته است اما هنوز تحت نظارت پزشکان هستم و برای رفتن جلوی دوربین وضعیت جسمی مناسبی ندارم.

رویگری بیان داشت:وضعیت جسمی ام به مراتب بهتر از قبل است و هر چه پیش می رویم بهتر هم میشوم اما هنوز به طور کامل سلامتی ام را پیدا نکرده ام.
 
بازیگر آثاری به یاد ماندنی چون اجاره نشینها و شب بیست و نهم ادامه داد:این روزها ببیشتر وقنم را صرف استراحت و عمل به توصیه های پزشکان می کنم تا بتوانم هر چه زودتر سرحال و سلامت شوم.
 
رضا رویگری
 
رضا رویگری درباره اینکه آیا قادر است کارهای روزمره خود را انجام دهد گفت:بله، مشکلم آن قدر حاد نیست که از پس فعالیتهای روزانه برنیایم. کارهای شخصی ام را انجام می دهم.
رویگری پیرامون اینکه چه زمانی فعالیت بازیگری خود را از سر می گیرد بیان داشت:برای رفتن جلوی دوربین وضعیت جسمی مناسبی ندارم و باید بهبود کامل صورت گیرد تا بتوان باز هم بازیگری کنم.
وی ادامه داد:البته حالم آن قدرها هم بد نیست و حتی اخیرا به واسطه دعوتی که از من برای حضور در یک برنامه ارگانی شده بود به استان کرمان رفتم.
رویگری که آخرین بار با سریال "معراجیها" روی آنتن رفت درباره جزییات سفر به کرمان به میزان گفت:فرمانداری شهرستان کهنوج برنامه ای را تدارک دیده بود که من هم در آن شرکت کردم و با هموطنانی دیدار داشتم که سراسر لطف و محبت بودند.

آخرین وضعیت جسمانی رضا رویگری

4.3114
این مطلب مفید بود ؟9717
برگرفته از میزان - / ک
برچسب : رضا رویگری
وبگردی