دکوراسیون رنگ طوسی
دکوراسیون رنگ طوسی جزو یکی از محبوب ترین دکرواسیون های رنگی در صنعت دکوراسیون مدرن است. تلفیق رنگهای حرفه ای طوسی زیبایی را خلق می کند.

 دکوراسیون رنگ طوسی و استفاده از این رنگ در تناژ سایه روشن در گوشه گوشه ی خانه های مدرن به چشم می خورد و امروزه استقبال خوبی از این رنگ در عرصه ی مد و تکنولوژی شده است.

اگر شما رنگ طوسی را یک رنگ بی روح و غمگین می خوانید سخت در اشتباه هستید چرا که امروزه دکوراتورهای حرفه ای سراسر دنیا رنگ طوسی را برای جلوه دادن و های لایت کردن رنگهای دیگر استفاده می کنند.رنگ طوسی جیغ بودن برخی رنگها را کم می کند و به بعضی رنگها تعادل می بخشد.

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون شیک

دکوراسیون اتاق خواب

 

رنگ شناسان رنگ طوسی را آغاز و زادگاه آرامش می دانند و طرحان حرفه ای از ان به عنوان پس زمینه در طراحی هایشان استفاده می کنند. بعد از تمام این تفاسیر می خواهیم با ذکر چند نکته شما را با رنگ طوسی آشتی دهیم.

 به این طراحی های دکوراسیون با ترکیب رنگ خارق العاده نگاه کنید. ترکیب های حرفه ای و متخصصانه ی طراحان رنگ طوسی را به یک رنگ الهام بخش برای القای زیبایی به رنگهای دیگر استفاده کرده اند. رنگ طوسی را به صورت سایه روشن با رنگهای زیبایی همچون آبی و طلایی ترکیب کرده و یک ایده ی زیبا خلق کرده اند.

دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون شیک

 

طوسی تناژ مختلفی دارد و این تناژ زیبا شامل :

طوسی نقره ای - طوسی آبی - طوسی  روشن - طوسی متوسط - طوسی تخته سنگی.

 برای استفاده از رنگ طوسی در گوشه کنار منزل باید اصول مچ کردن و در حقیقت ترکیب رنگ را به درستی رعایت کنیم . ترکیب رنگ طوسی با زرد که در حقیقت یک ترکیب عالی است و یا ترکیب رنگ طوسی آبی با رنگ های سرمه ای و آبی یک دکوراسیون معرکه می سازد.

دکوراسیون آشپزخانه

 دکوراسیون داخلی شیک

 دکوراسیون اتاق خواب

 رنگ طوسی با ته رنگ آبی یک ترکیب جذاب است و و یک ظاهر استیل مانند را ایجاد می کند. طوسی مایل به آبی در اتاق های گرم رو به خورشید یک حس خنک شدگی و سرما را ایجاد می کند.

 کابینت آشپزخانه

دکوراسیون داخلی

  

طوسی تیره و روشن با ته رنگ بنفش برای مکان ها و فضاهای غیررسمی مناسب است.این ترکیب رنگی برای اتاق های نشیمن خانوادگی و اتاق خواب ر پر کاربرد است.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون آشپزخانه

 

  در توالت و حمام سرامیک و یا لوازم بهداشتی به رنگ طوسی دکوراسیون و فضای این قسمت از خانه را کلاسیک می کند و تمیزی 

دکوراسیون حمام

 حمام و دستشویی

حمام و دستشویی

یک دکوراسیون شیک به رنگ طوسی + تصاویر

4.592
این مطلب مفید بود ؟8210
منبع : نمناک /ن
وبگردی