ارسال ایمیل خودویرانگر در جیمیل
کارتون کاراگاه گجت را به خاطر دارید. گجت همیشه پیغامهایی دریافت می کرد که بلافاصله پس از خوانده شدن از بین می رفتند. شما هم می توانید در جیمیل اقدام به ارسال ایمیل هایی به دوستان کنید که بلافاصله پس از خوانده شدن پاک شوند.

ترفند ارسال پیام خود ویرانگر در جیمیل

 
موضوع فرستادن نامه ها یا ایمیل های خود ویرانگر یا همان Self-Destruct موردی است که شاید بسیاری از کاربران آن را در فیلمهای پلیسی و اکشن دیده باشند.ایمیلهای هکرها و ماموران مخفی که پس از ارسال و دیده شدن از بین می روند در واقعیت نیز ممکن است.با استفاده از ابزارهایی میتوانید با آنها اقدام به فرستادن ایمیل هایی بکنید که بعد مدت زمانی خاص خود به خود پاک میشوند!
 
 افزونه mxHero Toolbox
 
نحوه کار با افزونه mxHero Toolbox
 
آن دسته از کاربرانی که با ابزارهایی نظیر Snapchat آشنای دارند با مبحث Self-Destructing آشنایی کامل دارند. گاهی اوقات این مبحث در خصوص تصاویر ارسالی است و گاهی هم در خصوص ایمیل ها.
تلفیق جی میل با ابزارهایی که اغلب به شکل افزونه بر روی مرورگرها نصب میشوند، میتواند قدرت این سرویس پر مخاطب را دو چندان کند.
 در اینجا شما را با افزونه ای برای گوگل کروم آشنا میسازیم که با استفاده از آن میتوانید اقدام به فرستادن ایمیل های خود ویرانگر کنید و البته قابلیت های این افزونه تنها به این مورد ختم نمیشود:
 افزونه mxHero Toolbox افزونه ای است که چند قابلیت جالب توجه را به جی میل اضافه میکند 
* نابود شدن ایمیل پس از 5 دقیقه
* مطلع شدن از باز شدن ایمیل
* اطلاع از کلیک کردن روی لینک ها و تصاویر موجود در ایمیل
* زمانبندی برای ارسال ایمیل ها
* اعلام یادآوری برای اینکه مخاطبتان ایمیل شما را پاسخ نداده است
* و….
 افزونه mxHero Toolbox
 
به جرئت میتوان گفت این ابزار از حساب کاربری شما یک ابر جی میل میسازد:
برای شروع به کار با افزونه آن را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید. سپس این آدرس را در نوار آدرس گوگل کروم وارد کنید تا وارد صفحه افزونه های مرورگر شوید:
chrome://extensions
 بعد از آن افزونه را کشیده و در داخل این صفحه رها کنید. مرورگر با نمایش پیغامی درخواست تایید نصب افزونه را میکند، بر روی Add کلیک کنید تا افزونه نصب شود.
بعد از آنکه افزونه بر روی مرورگر شما نصب شد، شما را مستقیما به حساب کاربری جی میل هدایت میکند. ابزار و امکانات این ایمیل در زمانی که اقدام به ایجاد یک پیام جدید میکنید قابل دسترسی است. وقتی اقدام به ایجاد پیام جدید میکنید در پنجره مربوطه آیکونی جدید در پایین میبینید که با رنگ زرد مشخص شده . این آیکون شامل ابزار و آلات استثنایی همین افزونه است:
 
 افزونه mxHero Toolbox
 
 بعد از آنکه نام مخاطب و موضوع ایمیل را در قسمتهای مربوطه وارد کردید با کلیک بر روی این آیکون پنجره ابزارهای آن باز میشود:
 
 افزونه mxHero Toolbox
 
 برای انتخاب هر کدام از این ابزارها کافی است بر روی آن کلیک کنید تا آیکون کناری آن به رنگ زرد تغییر کند:
 
 افزونه mxHero Toolbox
 
کاربرد هر کدام از این ابزارها به شرح زیر است:
 
Total Track: از طریق یک پیام شما را از اینکه مخاطب بر روی لینک ها و تصاویر کلیک کرده است، آگاه میسازد.
 
Self-Destruct : بعد از باز کردن ایمیل به مخاطب پیام میدهد که این ای میل ظرف مدت 5 دقیقه خود به خود نابود میشود، و در ضمن شروع به شمارش معکوس میکند. این امکان به لحاظ فنی به این شکل صورت میگیرد که این افزونه ایمیل را به جای متن به شکل یک عکس ارسال میکند و بعد از مدت 5 دقیقه این عکس را از روی سرور خود به کلی پاک میکند.
 
Private Delivery:در زمانی که اقدام به فرستادن یک ایمیل به چند مخاطب میکنید، این ابزار کمک میکند که هیچ کدام از این مخاطبین به آدرس یکدیگر دسترسی نداشته باشند.
 
Send Later: با تعیین تاریخ و ساعت مورد نظر، میتوانید ایمیل را در زمان تعیین شده ارسال کنید.
 
Reply Timeout : در صورتی که مخاطب ظرف مدت زمانی مشخص به پیام شما پاسخ ندهد شما را با ارسال ایمیلی از این موضوع مطلع میسازد.
بعد از انتخاب گزینه های مورد نظر میتوانید ایمیل خود را ارسال کنید. بسته به اینکه چه گزینه هایی را انتخاب کرده باشید، پیام مربوط به آنها برای شما ایمیل خواهد شد:
 در مجموع میتوان با اطمینان گفت که این افزونه یک ابزار استثنایی است که کنترل شما را بر روی ایمیل ها ارسالی خود فوق العاده افزایش میدهد.
برای داشتن این افزونه در سرویس جیمیل خود می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.
دانلود
 
 

ترفند ارسال ایمیل خودویرانگر در جیمیل

4.37
این مطلب مفید بود ؟61
برگرفته از روباه-/ف
وبگردی