پیمان معادی

پیمان معادی داور جشنواره «ساندنس» شد

تاریخ انتشار : 18 دی 1400کد مطلب : 12509زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیمان معادی سینماگر ایرانی به عنوان داور جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس آمریکا انتخاب شد.

ایسنا و به نقل از سایت رسمی جشنواره فیلم ساندنس، پیمان معادی بازیگر، نویسنده و کارگردانی ایرانی به همراه «چلسی بارنارد» و «ماریل هلر» داوران بخش فیلم‌های مسابقه فیلم‌های بلند آمریکایی جشنواره فیلم ساندنس هستند.

در معرفی پیمان معادی به عنوان یکی از داوران جشنواره آمده است:«پیمان معادی یکی از مهم ترین بازیگران، فیلمنامه نویسان و کارگردانان ایرانی-آمریکایی فعال است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم برنده جایزه اسکار «جدایی» و همچنین فیلم‌های «درباره الی» از ساخته‌های اصغر فرهادی شناخته می‌شود. معادی برای بازی در فیلم «جدایی» برنده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم برلین شد. فیلم ایرانی «متری شیش و نیم»، «شیفت شب»، «کمپ ایکس-ری»، «6 زیرزمینی» و «13 ساعت» از دیگر فیلم‌های اخیر او هستند. او همچنین در دو سریال «آن شب» و «وست‌ورلد» شبکه HBO نیز نقش‌آفرینی کرده است.

جشنواره فیلم ساندنس قرار بود از تاریخ 20 تا 30 ژانویه (30 دی تا 10 بهمن) به صورت تلفیقی از رویدادهای حضوری و آنلاین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود اما مسئولان این رویداد سینمایی اخیرا اعلام کردند در سایه گسترش سویه جدید ویروس کرونا، جشنواره در همین تاریخ و کاملا به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

پیمان معادی داور جشنواره «ساندنس» شد

54
این مطلب مفید بود ؟40
برچسب : پیمان معادی
وبگردی