برنامه اینجا آینده علی ضیا

آغاز برنامه نوروزی اینجا آینده با اجرای علی ضیا

تاریخ انتشار : 14 اسفند 1393کد مطلب : 12529زمان مطالعه : 2 دقیقه
برنامه سال تحویل شبکه 1 در سال 94 با تغییرات زیادی همراه شد. این ویژه برنامه با مجری گری علی ضیا به مدت 9 شب به روی آنتن خواهد رفت.

شروع پخش ویژه برنامه سال تحویل 94 در شبکه یک با اجرای علی ضیا به مدت 8 روز از 22 اسفند ماه خواهد بود.

بابک بادکوبه مجری و تهیه کننده تلویزیونی در خصوص ویژه برنامه ی تحویل سال شبکه یک گفت:این ویژه برنامه از  اتفاق 1 به  اینجا آینده تغییر نام پیدا کرد.
 
برنامه سال تحویل
 
بابک بادکوبه گفت:ویژه برنامه ی تحویل سال شبکه یک سیما که به  اینجا آینده تغییر نام داد، با آیتم های متفاوت و ستارگان حوزه های مختلف ساعات پایانی سال را مهمان مردم ایران خواهد شد.
وی در خصوص آیتم های این برنامه اظهار داشت:از بخش های  اینجا آینده می توانم به پخش کلیپ موسیقی، مصاحبه با مادران شهدا و ایران زمین ایران گردی با اجرای  جواد قارایی اشاره کنم.
این تهیه کننده افزود:در  اینجا آینده 8 فصل مختلف از اتفاقات مهم حوزه های علم و فناوری، معارف اسلامی، حماسه و دفاع مقدس، ورزشی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و استحفاظی با مهمانانی متناسب به نمایش در خواهد آمد و ایران را در سالی که گذشت بررسی خواهیم کرد.
بابک بادکوپه ادامه داد: سید علی ضیا به عنوان مجری اصلی با ستارگان حوزه های مختلف به گفتگو خواهد نشست و این برنامه در 9 قسمت و شب عید از ساعت 8 شب تا 2:30 بامداد مهمان مردم خواهد شد.
گفتنی است؛ ویژه برنامه ی  اینجا آینده از 8 روز قبل از سال تحویل به روی آنتن شبکه 1 خواهد رفت و 8 برنامه متفاوت را به بینندگانش عرضه خواهد کرد.
در روز نهم که همان روز سال تحویل است  اینجا آینده از ساعت 8 شب تا 2:30 بامداد به آیتم ها و مهمانان مختلف از شبکه 1 سیما به روی آنتن خواهد رفت.

آغاز برنامه نوروزی اینجا آینده با اجرای علی ضیا

4.374
این مطلب مفید بود ؟6410
برگرفته از جام جم-/ف
وبگردی