سقوط هواپیمای بازیگر معروف

سقوط هواپیمای بازیگر معروف + عکس

تاریخ انتشار : 15 اسفند 1393کد مطلب : 12559زمان مطالعه : 1 دقیقه
هواپیمای شخصی هریسون فورد بازیگر مشهور هالیوود در نزدیکی لس آنجلس و در یک زمین گلف سقوط کرد. هریسون فورد بازیگر مجموعه فیلم های جنگ ستارگان و ایندیانا جونز می باشد.

هواپیمای دو سرنشینه هریسون فورد، بازیگر پیشکسوت هالیوودی در زمین گلفی در نزدیکی لس آنجلس سقوط کرد. حال او که اکنون در بیماستان تحت مداواست، مساعد گزارش شده است.
هریسون فورد که به تنهایی سوار این هواپیمای کوچک شده بود، به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد و به خوبی از پس آن برآمد. وی سپس به بیمارستان منتقل شد اما گزارش شده پس از رفع شدن شوک اولیه، کاملا هوشیار است و از کوفتگی روی صورت و شکستگی احتمالی رنج می برد.

 

هواپیمای هریسون فورد



موتور هواپیمای فورد لحظاتی پس از شروع پرواز از فرودگاه «سانتا مونیکا»، دچار نقص فنی شد و او درخواست بازگشت به فرودگاه داد اما با وجود خالی شدن باند فرود، او موفق به این کار نشد. او در پایان مجبور شد در زمین گلفی در نزدیکی لس آنجلس فرود اضطراری داشته باشد.
بازیگر فیلم های ماجراجویانه «ایندیانا جونز» خلبانی حرفه ای است که در زمان جنگ جهانی دوم با همین هواپیمای تک موتوره پرواز می کرده است. او پیش از این نیز یک بار دچار سانحه هوایی شده بود.
هریسون فورد از چهره های قدیمی سینمای هالیوود است که بیشتر با نقش «هان سولو» در فیلم «جنگ ستارگان» او را می شناسند و نقش «دکتر ایندیانا جونز»، باستان شناس و ماجراجوی سری فیلم های «ایندیانا جونز» نیز بر شهرت او افزوده است.

سقوط هواپیمای بازیگر معروف + عکس

513
این مطلب مفید بود ؟130
برگرفته از ایسنا -/م
وبگردی