دنیای شیرین دریا

ساخت فصل جدید دنیای شیرین دریا بعد از 22 سال

تاریخ انتشار : 21 خرداد 1399کد مطلب : 12632زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرهاد بشارتی بازیگر دنیای شیرین دریا در یک گفتگو از احتمال ساخت فصل جدید این سریال نوستالژیک خبر داد.

فصل جدید دنیای شیرین دریا ساخته میشود

دنیای شیرین دریا سریال نوستالژیکی است که به کارگردانی بهروز بقایی سال 77 ساخته شد و روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

این سریال خاطره انگیز با بازی زنده یاد پوپک گلدره یکی از سریال های پربیننده تلویزیون در حوزه کودک و نوجوان بود که بعد از پخش اولیه بارها و بارها از تلویزیون پخش شد و باز هم بیننده های خاص خودش را داشت.

احتمال ساخت فصل جدید دنیای شیرین دریا

فرهاد بشارتی بازیگر سریال دنیای شیرین دریا در یک گفتگو خبرهای شگفت انگیزی درباره سریال دنیای شیرین دریا و احتمال ساخت فصل جدید آن به کارگردانی خودش داد. فصل اول این سریال را بهروز بقایی کارگردانی کرد و اگر فصل دوم این سریال ساخته شود، بهروز بقایی به عنوان مشاور کارگردان در کنار فرهاد بشارتی حضور خواهد داشت.

بازیگران دنیای شیرین دریا

دنیای شیرین دریا سریالی در حوزه کودک و نوجوان بود که داستان دو خانواده و مسائلشان را به تصویر میکشید. اعضای این دو خانواده و بچه ها هر روز با مسائل متعددی روبرو میشدند و فراز و نشیب های زندگی آنها قصه سریال دنیای شیرین دریا را شکل میداد.

پوپک گلدره

زنده یاد پوپک گلدره بازیگر نقش اصلی قصه این سریال یعنی دریا بود که بعد از سالها باز هم با این نقش در میان مردم شناخته میشد.

بازیگران سریال دنیای شیرین دریا عبارتند از:

فرهاد بشارتی، پوپک گلدره، مهسا ملاپور، عطیه غبیشاوی، امیر محمدزاده، مینا نوروزی فرد، حمزه شیرعلیپور، سحر زکریا، فرخ لقا هوشمند، رحیم نوروزی، ساقی زینتی، فریده دریامج به عنوان بازیگر ثابت و مهمان در این سریال ایفای نقش کردند.

پوپک گلدره و عطیه غبیشاوی

ساخت فصل جدید دنیای شیرین دریا بعد از 22 سال

4.623
این مطلب مفید بود ؟212
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی