شعبه بانک کافی شاپ
تآسیس شعبۀ بانکی در یکی از کافی شاپ های مرکز ورشو پایتخت لهستان تازه ترین ایده ای است که یک بانک در لهستان آن را عملی کرده است و قرار است این ایده،در دیگر مناطق پایتخت نیز فعال شود.

اغلب اوقات همۀ ما با اتفاق ها و ابتکاراتی روبرو می شویم که دور از تصور ماست به طوری که شاید تا به این حال به این نوع ایده حتی لحظه ای فکر هم نکردیم، اما افرادی هستند که این ایده هایی که به نظر ما عجیب و غریب به نظر می رسد و باورش برایمان دشوار است را عملی می کنند، چرا که یک بانک در لهستان،شعبه جدید خود را در فضای یک کافی شاپ راه اندازی کرده است.کارمندان بانک نیز در واقع همان متصدیان فروش قهوه به مشتریان هستند که البته پیشتر آموزش های لازم را دریافت کرده اند.

کافی شاپ

بانک می گوید قصد دارد با این کار، از صاحبان کسب و کارهای کوچک، در محل یک کافی شاپ که رایحه خوش نوشیدنی های گوناگون فضا را معطر کرده است، پذیرایی کند.
به گزارش  پایگاه خبری فاین اکسترا، Dominik Fajbusiewicz عضو هیئت مدیره Idea Bank می گوید این ایده در نقطه مقابل روند کنونی جهانی است که به کاستن از شعب بانکی و روی آوردن به فناوری های نوین و استفاده از ابزار الکترونیکی علاقه نشان می دهد.
وی افزود من فکر می کنم تنها عواملی که ممکن است مشتری ها را به مراجعه حضوری به یک شعبه ترغیب کند، آن چیزهایی است که شما نمی توانید به صورت مجازی در اختیار آنها قرار دهید.
بنا بر تحقیقات صورت گرفته توسط Idea Bank، 32 درصد شرکت های بسیار کوچک فقط معاملات نقدی را می پذیرند و 68 درصد باقی مانده نیز به ترکیبی از تراکنش های نقدی و دیگر انواع پردازش روی خوش نشان می دهند.
نظرسنجی صورت گرفته توسط PwC نیز حاکی از آن است که مدیران 66 درصد شرکت های کوچک و متوسط (SME) هر ماه حداقل یک بار به بانک خود مراجعه حضوری دارند.
نخستین بانک-کافی شاپ Idea Bank در مرکز ورشو پایتخت لهستان راه اندازی شده است و قرار است این ایده، در دیگر مناطق پایتخت نیز فعال شود.

راه اندازی شعبه بانک داخل کافی شاپ + عکس

3.67
این مطلب مفید بود ؟52
برگرفته از ابی نیوز - / ل
وبگردی