لوازم آرایش ضروری

لوازم آرایش ضروری در سفر

کد مطلب : 13063زمان مطالعه : 5 دقیقه
قبل از رفتن به سفر و زمانی که وسایل شخصی تان را جمع می کنید حواستان هست که کیف لوازم آرایشتان را فراموش نکنید پس بهتر است بدانید که برای سفر چه لوازم آرایشی ضروری است.

 لوازم آرایش ضروری برای سفر با لوازم آرایشی که همیشه استفاده می کنید کمی متفاوت است و دلیل این تفاوت قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی متفاوت است.

در سفرهای خانوادگی و دوستانه نوروزی همان قدر که به لوازم ضروری برای لذت بردن از کنار هم بودن احتیاج دارید، باید اسباب و شرایط سلامت و زیبایی تان را هم با خود همراه کنید. از پاک کننده های آرایشی و ضدآفتاب گرفته تا دئودورانت های مردانه و ژل های اصلاح که برای حفظ رطوبت پوست و بهداشت بدن از نان شب برای سفر هم واجب تر است. پیشنهادهای ویژه ما را برای نوروز امسال همراه داشته باشید.

 

ضدآفتاب های رنگی 

فرقی نمی کند که به دل کوهستان یا کویر زده اید یا شهری ساحلی را برای سفر خود انتخاب کرده اید، اولین کرمی که باید در کیف آرایش شما قرار بگیرد همین کرم ضدآفتاب است. ضدآفتاب رنگی اوریاژ با حداکثر حفاظت در برابر آفتاب در دو رنگ روشن و برنزه طبیعی یکی از موثرترین کرم ها برای جلوگیری از ایجاد لک و دانه های قهوه ای ناشی از آفتاب در سفر است. این کرم که تا ساعت ها در برابر نور مقاوم است برای خانم هایی که پوست چرب و مستعد جوش دارند توصیه می شود پس بهتر است 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از آن استفاده و هر چند ساعت یک بار آن را تمدید کنید. 

 

این جوان کننده همه کاره 

محال است در کیف آرایش خانم ها کرم جوان کننده پیدا نکنید! پس اگر قرار است این کیف آرایش در سفر همراه شما باشد، بهتر است کرم جوان کننده ای همراه ببرید که علاوه بر ویژگی مذکور خدمات بهتر و کامل تری هم به پوست تان ارائه دهد.  کرم ضدچروک و جوان کننده کدلی، کرمی استثنایی است که با پیری پوست مبارزه می کند و به طور آشکار سبب جوانی پوست می‏شود. این محصول همه علائم پیری پوست مانند:چروک، کاهش خاصیت ارتجاعی پوست، لک‏های تیره، خشکی پوست و. . . را درمان می کند. در ضمن با مصرف این محصول عمق چروک‏ها کمتر، پوست سفت‏، روشن و شفاف تر می شود.  این ضد چروک غیر جوش زا را که مورد تایید متخصصان پوست است، حتما همسفر خود کنید.

 

اسپری آب معدنی 

از آنجایی که معمولا بیشتر محصولات بهداشتی برای تمام اعضای خانواده در سفر توصیه می شود با این حال در برنامه های سلامت و مراقبتی، خانم ها در اولویت هستند.  اسپری آب معدنی هم از دیگر محصولاتی است که در سفر توصیه می کنیم همراه داشته باشید. این اسپری برای درمان التهاب، آفتاب سوختگی ها و مبارزه با خشک شدن آب پوست بدن مفید است و استفاده روزانه از آن باعث درخشندگی پوست تان می شود. این محصول استثنائا برای استفاده در موقعیت هایی مانند خشکی پوست بعد از اصلاح آقایان و خارش و ادرار سوختگی هم پیشنهاد می شود اما بهترین زمان مصرف آن هنگام مسافرت بعد از ورزش و قبل از بیرون رفتن از منزل است .

 

پاک کننده صورت 

در تکمیل پک بهداشت و زیبایی مسافرتی امسال خود پاک کننده صورت را هم اضافه کنید. در سفرهای طولانی با قطار و اتومبیل و در طول روزهایی که در سفر هستید برای اینکه بتوانید آرایش یا آلودگی ها را از صورت تان بدون نیاز به شست وشو پاک کنید، احتیاج به محلول پاک کننده دارید. پاک کننده بایودرما تنها با کمک مقداری پنبه آلودگی، آرایش، استرس و تمام عوامل تحریک کننده پوست مانند سرما یا گرما را به شکل کاملا طبیعی و بدون ایجاد حساسیت از بین برده و تحمل پذیری پوست شما را تضمین می کند. از طرفی بعد استفاده از این محصول نیازی به شست وشو با آب نیست.

لوازم آرایشی

ضدچروک مردانه

با تغییر آب و هوا یا به اصطلاح آب به آب شدن اولین اتفاقی که برای پوست می افتد خشکی و درنهایت افتادن خط و خطوط و چروک های عمیق است. از آنجایی که مردها کمتر به این جنبه از محافظت جوانی پوست خود توجه می کنند زودتر به مشکل افتادگی و شل شدن پوست دچار می شوند. فلویید ضدچروک، التیام بخش و انرژی دهنده مردانه لیراک قوی ترین راه حل برای درمان علائم پیری، التهاب و خستگی است. پس بهتر است علاوه بر استفاده روزانه از این فلویید در سفر هم به فکر مراقبت از پوست تان با استفاده از این فرمولاسیون پیشرفته باشید.

 

سرم بعد از اصلاح

هرقدر هم بخواهید کیف مسافرت آقایان را سبک و مختصر بچینید جای برخی محصولات را با هیچ چیزی نباید پر کرد. در کنار فوم اصلاح لیراک این شرکت محصولات تکمیلی موثر دیگری هم در سری محصولات اصلاح مردانه خود دارد، اما این محصول در مقایسه با فوم اصلاح ترکیبات گیاهی در خود دارد که باعث کاهش رشد مو و افزایش رطوبت پوست می شود.  این ژل بدون الکل با عصاره برگ نعناع تقویت شده با عصاره گل همیشه بهار احساس کشیدگی و خشکی پوست بعد از اصلاح را از بین برده و در صورت استفاده روزانه و مداوم از آن موجب کاهش رشد مو و سریع و راحت اصلاح شدن موها می شود. 

 

ضدآفتابی اسپرت  و مردانه 

  شاید عمومی ترین محصولی که در خانواده مورد استفاده قرار می گیرد همین ضدآفتاب ها و مرطوب کننده هاست. اولین و ضروری ترین پیشنهادی که باید در ساک ورزشی و سفر آقایون قرار گیرد ضدآفتاب های مقاوم و اسپرت است. کرم ضدآفتاب سان سنس با ترکیباتی ویژه و با پایه مرطوب کننده برای رطوبت رسانی، نرم کردن پوست و مهار اشعه های مادون قرمز و نور مرئی آفتاب توصیه می شود. این کرم با جذب سریع و دوام بالا بهترین گزینه برای سفرهای ساحلی و گرم و خشک است و به دلیل مقاوم بودن در برابر آب تا ساعت ها پوست شما را در برابر حساسیت و آفتاب سوختگی حفظ می کند. پس مرد بودن تان را برای استفاده نکردن از کرم های مراقبتی بهانه نکنید.

 

ژل اصلاح صورت

مردها معمولا برای اصلاح صورت شان در سفر کمتر به جنبه های بهداشتی آن توجه می کنند. در صورتی که اگر اصلاح صورت شان را با استفاده از ژل های مخصوص انجام دهند نه تنها از پوست خود مراقبت کرده اند بلکه از حساسیت، سوزش و سرخ شدن آن هم پیشگیری می کنند. فوم اصلاح مردانه لیراک با خاصیت مرطوب کنندگی و ضدالتهابی که دارد از پوست شما در برابر تیغ محافظت کرده و در مدت کوتاهی احساس سوزش و گرمای محل اصلاح شده را از بین می برد. در این قسمت ماجرا اگر خواستید از بردن این فوم صرف نظر کنید به یاد روبوسی و دید و بازدید های سفر باشید .

 

لوازم آرایش ضروری در سفر

3.849
این مطلب مفید بود ؟3712
برگرفته از زندگی ایده آل /ن
وبگردی