جمشید هاشم پور

ژست جالب جمشید هاشم پور در دوران کودکی + عکس

کد مطلب : 13117تعداد نظرات : 6 نظرزمان مطالعه : 1 دقیقه
جمشید هاشم پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در جدیدترین پست خود عکسی از دوران کودکی خود را که به 64 سال پیش بر می گردد در اینستاگرامش منتشر کرد که در ادامه میبینید.

جمشید هاشم پور بازیگر نام آشنایی که همه با زینال بندری وی را می شناسند و یکی از چهره های مطرح سینما می باشد عکسی جالب و دیدنی از دوران کودکی خود در سال 1330 منتشر کرده است که نشان می دهد از همان موقع ترمیناتوری بوده برای خودش!

عکس کودکی بازیگر مرد

جمشید هاشم پور که تا اواسط دهه 61 با نام “جمشید آریا” فعالیت می کرد قبل از انقلاب در چهار فیلم ظاهر شد اما خیلی زود از سینمای آن روزها کناره گیری کرد.
او بعد از انقلاب در اولین حضور سینمایی خود در فیلمی از« مسعود کیمیایی » با عنوان « خط قرمز» بازی کرد. این فیلم همچنان توقیف است.شاید با بازی در نقش « زینال بندری » در فیلم « تاراج »ساخته« ایرج قادری » بود که « جمشید هاشم پور» با سر تراشیده میان مردم مطرح شد.تا جایی که تیپ قهرمان سر تراشیده تا سالها مخاطبان بسیاری را بخصوص در شهرستانها روانه سینماها می کرد.

جمشید هاشم پور با بازی در نقشهای متقاوت توانایی های خود را به اثبات رسانده است. او در دهه شصت و اوایل دهه هفتاد در کنار بازی در فیلمهای اکشن و حادثه ای گه گداری بازی در نقشهای دیگر را نیز امتحان کرده است اما اخیرآ به نوعی کم کار شده است و فعالیت چندانی در سینما ندارد.

 

ژست جالب جمشید هاشم پور در دوران کودکی + عکس

4.490
این مطلب مفید بود ؟8010
منبع : نمناک - / ل
6 نظر به ثبت رسیده است
علی نیتی 1397-07-16
سلام اقای هاشم پور دوست دارم امیدوارم همیشه سلامت باشید واز بستری شدن شما در بیمارستان ناراحت شدم ارزوی سلامتی برای شما دارم
80
elys1395-10-08
درود بر پیشکسوت ودوسداشتنی سینمای ایران استاد جمشید هاشم پور من به نوبه خودم عاشق ایشان هستم خدا همیشه پشتوپناه شما باشد استاد
110
نیما1395-09-21
بسیار بعیده که این عکس مربوط به سال 30 باشه چون این ترکیب لباس از سال 50 به بعد توسط آقای میرزایی ارائه شد و در همان سالها کونگ فو کاراتو به کونگ فو توآ تبدیل شد.
90
عباس1395-01-29
با سلام خدمت استاد جمشید هاشم پور یکی از بهترین بازیگران ایران حیف که از قدرت بازیگری ایشان کارگردانان سینمای ایران استفاده نکردند
161
مجتبی1395-01-08
با سلام خدمت اسطوره سینمای ایران جمشید هاشم پور عزیز ما با فیلمهاتون خاطره داریم ان شاالله همیشه سلامت و تندرست باشید
102
فرجاد1394-12-10
با سلام. درود بر اقاي هاشم پور اكشن سو پر استار محبوب. اقا كوچولويي كه در عكس هست لباس كونگ فو توا بر تن دارد و تاسيس كونگ فو توا دهه چهل مي باشد. البته ايشان از اساتيد كونگ فو مي باشند كه سالهاي زيادي هم به تربيت رزمي كاران اين رشته مشغول بوده اند.فكر مي كنم در تاريخ اشتباهي شده و يا اصولا اين عكس مربوط به ايشان نيست. بعيد است اين عكس با اين مشخصات از طرف ايشان در اختيار شبكه هاي اجتماعي قرار گرفته باشد
132
وبگردی