گوشی بدون حاشیه
در این بخش از تکنولوژی سایت نمناک قصد داریم گوشی هوشمندی برایتان معرفی کنیم که توسط شرکت گمنام چینی تولید شده است در این گوشی هیچگونه حاشیۀ کناره ی نمایشگری وجود ندارد. ویژگی های این گوشی بدون حاشیه را در ادامه ببینید.

اولین گوشی بدون حاشیه

با پیشرفت علم و فناوری برخی از شرکت های تولید کننده بخاطر به شهرت رسیدن و مشهور شدن اقداماتی را در طراحی و ساخت محصولات خود انجام می دهند که شاید کمی عجیب و غیر استاندارد به نظر برسد و فقط صرفآ مدرن و شیک بودن کالا مدنظر باشد نه کیفیت و مقاومت آن.تا مشتریان بیشتری به خود جذب کند.در این پست می خواهیم اولین دستگاه بدون حاشیه دنیا را با هم ببینیم که کاری از شرکت گمنام Subor است.

گوشی موبایل جدید

همانطور که در تصویر اصلی مطلب دیدید، وقتی این تلفن را کنار دستگاه پیشرویی همچون آیفون 6 قرار می دهید تازه متوجه عمق کاری که این شرکت انجام داده است می شوید. پیش از این دستگاه های بدون حاشیه ای از شارپ دیده بودیم که بسیار زیبا هم بودند اما این یکی با طراحی موبایلی تر(!)، یعنی با داشتن حاشیه بالا و پایین اما در کناره ها هیچ حاشیه ای ندارد، البته تقریبا!

گوشی

اما چه اتفای می افتد وقتی نمایشگر از این لبه تا آن لبه کشیده می شود و تقریبا هیچ حاشیه ای در طرفین دستگاه قرار ندارد؟ بله، این دستگاه یکی از آسیب ترین دستگاه های بازار خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد با اولین زمین خوردن دیگر نمی توانید روی آن حساب کنید. نمایشگر های تخت یا به عبارت بهتر غیر قابل انعطاف در برابر ضربه بسیار شکننده هستند به خصوص وقتی که خیلی آن ها را دوست دارید(!).

اما خوب یا بد، این شرکت گمنام چینی که با تولید این دستگاه شاید بیشتر به دنبال مشهور شدن باشد تا هدف دیگری توانسته به این هدف برسد و کارش قابل احترام است. وقتی بحث به مشخصات سخت افزاری برسد، این دستگاه را می توان یک میانه رده نامید. پردازنده اصلی آن MTK6732 است که 4 هسته دارد، 1 گیگابایت رم در کنار این پردازنده قرار است برای شما وظیفه انجام اجرای برنامه ها را انجام دهد. حافظه داخلی هم 8 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. نمایشگر این دستگاه بدون حاشیه، 5 اینچی و به رزلوشن HD در نظر گفته شده است. دوربین اصلی یک 8 مگاپیکسلی است و با احترام، f/2.0 دارد که بسیار خوب است.

گوشی موبایل جدید

باتری این دستگاه 1700 میلی آمپر در نظر گرفته شده است که به نظر کم می رسد و عمر باتری قابل توجهی را نخواهد داشت. قیمت این دستگاه خاص معادل تنها 225 دلار است. متاسفانه رندرهایی که در سایت اصلی قرار گفته شده است (تصاویری که بالاتر دیدید) به واقع بی کیفیت است و باید منتظر تصاویر با کیفیت باشیم. اما همانطور که می بینید طراحی دستگاه هم بسیار جذاب و چشم نواز است و گویی ترکیبی از آلومینیوم و شیشه است و جه خوب که دوربینش بر نجسته(!) است. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ دستگاه بدون حاشیه و آسیب پذیر اما زیبا یا دستگاهی حاشینه مند(!) و مقاوم؟

معرفی اولین گوشی بدون حاشیه توسط شرکت Subor + تصاویر

415
این مطلب مفید بود ؟123
برگرفته از اقتصاد پرس - / ل
برچسب : گوشی
وبگردی