موزه زیر آب کانکن
موزه کانکن مکزیک موزه ای که در آن مجسمه هایی بزرگ در فضای بزرگی در زیر آب جای گرفته اند مانند زندگی های منجمد شده ای در بین خز ها و گیاهان دریایی هستند.

بزرگترین و عجیب ترین موزه جهان در زیر آب

موزه کانکون مکزیک که در زیر آب قرار دارد، یکی از اعجاب انگیز ترین جاذبه های توریستی در جهان محسوب می شود که حتماً باید سری به آن بزنید. این موزه همچنین به موزه موسی هم معروف است که در مکزیک بوده و وقف ارائه آثار هنری شده است و جزئیاتی در مورد آن منتشر شده است که در نمناک خواهید خواند.

در نوامبر سال 2009، تقریباً 100 اثر هنری در قسمت کم عمق آب در پارک آبی کانکون نصب شدند که این شروع پروژه بود. نصب آثار کلی در موزه بیش از 150 متر مربع را اشغال کرد و وزن تمامی آن ها برابر با 120 تن بود.

موزه زیر آب کانکن

تقریبا 470 مجسمه زیبا در آن قرار دارند که زیبایی آنها نفس گیر است و تیلور یکی از مجسمه سازهایی است که آثارش در این موزه قرار گرفته است. مجسمه های "تیلور"، مجسمه های بین المللی بسیار مشهور هستند که در زیر آب قرار گرفته اند و در آنجا شبیه به یک تپه مرجانی مصنوعی دیده می شوند که نشان دهنده مهارت سازنده این مجسمه است.

هر ساله توریستان و بازدید کنندگان و همچنین عکاسان مختلفی به این نقطه می روند و از آثار مختلف عکس برداری می کنند. این مجموعه از مجسمه ها، زندگی دریایی مرجان ها و موجودات دیگر دریایی را بهتر کرده و در رشد آنها تاثیرات مثبت داشته است.

موزه کانکن مکزیک

طبیعت خودش را با این شرایط وفق داده و یک جذابیت زیبا را برای این مجسمه ها ایجاد کرده و شاید تا قبل از آن کسی فکر نمی کرد که چنین اتفاقی ممکن باشد. البته مجسمه ها در طول زمان دچار تغییراتی شده اند و شکل های متفاوتی پیدا کرده اند.

سطح PH مجسمه هایی که در زیر آب قرار گرفتند، خنثی است و همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، شبیه به تپه مرجانی مصنوعی شده اند. علت آن هم وجود مرجان هایی است که روی آن ها رشد کرده اند و در اطراف مجسمه قرار گرفته اند

مجسمه های زیر آب

جدا از آثار "تیلور"، بسیاری دیگر از شاهکار های جذاب هم توسط پنج مجسمه ساز دیگر مکزیکی در این قسمت دیده می شود. جالب است بدانید که این موزه در آینده ای نه چندان دور به یک اکوسیستم مصنوعی با انواع مختلفی از ماهی ها و جانوران دریایی تبدیل می شود.

خوشبختانه شما می توانید به این ناحیه سفر کنید و با استفاده از تجهیزات مختلف، به زیر آب بروید و از این موزه دیدن کنید که قطعاً یکی از شگفت انگیزترین سفر های شما خواهد بود. علاوه بر این هستند قایق های شیشه ای که شما را قادر می سازند تا به این موزه بروید و یک سفر اقیانوسی بی نظیر داشته باشید.

تصاویر بزرگترین و عجیب ترین موزه جهان در زیر آب!

4.6204
این مطلب مفید بود ؟18717
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/ز.ت
برچسب : موزه ها
وبگردی