پدر شدن ارسطو را در پایتخت 4

پدر شدن ارسطو را در پایتخت 4 خواهید دید !؟

تاریخ انتشار : 19 فروردین 1394کد مطلب : 13498زمان مطالعه : 3 دقیقه
با پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی آماده سازی سریال های مناسبتی مربوط به ماه رمضان شروع شده است. یکی از این سریال ها پایتخت 4 است که مراحل ابتدایی کار را می گذراند.

 با توجه به پر طرفدار بودن سریال پایتخت در سال های گذشته مدیران سیما با دست اندرکاران سریال پایتخت 4 قراردادی را منعقد کرده اند که بر اساس آن سریال پایتخت 4 برای ماه مبارک رمضان با اتفاقات جالب و طنزگونه آماده پخش شود.

محسن تنابنده نویسنده پایتخت4

محسن تنابنده سرپرستی نویسندگان فصل چهارم این سریال محبوب را برعهده دارد و البته که به مانند قبل دستیار او در این کار خشایار الوند است.

فرزند "ارسطو" هم به داستان اضافه می شود

تقریبا دو هفته نوروزی برای تنابنده و الوند بر سر خلق ایده های لازم برای امتداد دادن به داستان "پایتخت" گذشت و البته که بخش عمده ای از این ایده ها نیز روی کاغذ آورده شده و تا اینجای کار نگارش 5 قسمت ابتدایی سریال انجام شده است.

در پایتخت4 ارسطو پدر می شود

برخلاف برخی شایعات مبنی بر آغاز فیلم برداری اثر از هفته دوم نوروز هنوز کار وارد پیش تولید و جذب بازیگران فرعی هم نشده است و تنابنده با فراغ بال مشغول نگارش فیلمنامه کار است.

شخصیت های اصلی "پایتخت4" به مانند همیشه "نقی معمولی" و خانواده اش و همچنین "ارسطو" هستند. با این تفاوت نسبت به قبل که "ارسطو" بعد از ازدواج با یک دختر چینی حالا از او بچه دار هم شده و تلاش برای بزرگ کردن نوزاد است که تعارضاتی طنازانه را میان او و همسرش و البته پسرخاله اش "نقی" فراهم می کند.

شخصیتهای فرعی هنوز مشخص نشده اند

درباره شخصیت های فرعی " پایتخت 4 " هنوز تصمیم گیری جدی نشده است و در قسمت های نگارش شده فیلم، فقط دو خانواده محوری کار هستند که حضور دارند. گویا از قسمت ششم به بعد بنا بر این شده است که شخصیتهای تازه ای به کار اضافه شوند که از جمله آنها هومن حاجی عبدالهی در نقش "رحمت" است و برادرانش "رحمان" و "رحیم".

داستان در ماه رمضان روایت می شود

در نگارش فیلمنامه کار، به زمان پخش سریال -که ماه رمضان است- توجه شده و به همین دلیل بخش عمده داستان در ماه رمضان می گذرد و البته بناست روند نگارش طوری پیش برود که برای شبهای قدر و شبهای شهادت حضرت علی(ع) سریال فضایی کاملا آرام و معنوی را تجربه کند.

بهبود فریبا در پایتخت 4 حضور ندارد

جدایی یکی از بازیگران

در فصل چهارم سریال "پایتخت" برخلاف قسمت قبلی خبری از "بهبود فریبا" نخواهد بود. درباره عدم حضور این کاراکتر صحبت های متفاوتی مطرح شده است؛ از عدم توافقات مالی میان بازیگر این نقش با تهیه کننده کار تا حضور بازیگر در یک پروژه دیگر. با این حال مهم اینجاست که این فصل "بهبود فریبا" را ندارد که با آن چشمان لوچش طنازی هایی کند که برخی اوقات حتی "نقی معمولی" را هم به خنده بیندازد.

فیلمبرداری از اوایل اردیبهشت ماه

زمان آغاز فیلم برداری "پایتخت4" با توجه به اینکه تا اواخر فروردین ماه کار نگارش فیلمنامه ادامه خواهد داشت، از ابتدای اردیبهشت ماه می باشد. در تعطیلات نوروزی گروه تولید کار بازبینی های لوکیشن های مربوط به فضای اصلی سریال را انجام داده و حتی توافقات نهایی برای اجاره لوکیشن هم انجام شده است؛ اما به دلیل قطعی نبودن زمان فیلمبرداری قرارداد اجاره لوکیشن منعقد نشده است.

سریال پایتخت 4 در ماه رمضان پخش خواهد شد

با این حال آنچه که مشخص است اینکه این فصل از "پایتخت" هم در استان سرسبز مازندران و در منطقه ای سرسبز در نزدیکی ایستگاه راه آهن کلید خواهد خورد و البته باز هم یک مسافرت جاده ای با حضور "ارسطو" به عنوان راننده کامیون در سریال گنجانده خواهد شد.

پدر شدن ارسطو را در پایتخت 4 خواهید دید !؟

4.6101
این مطلب مفید بود ؟929
برگرفته از شبنم نیوز -/ ن.م
وبگردی