پیام آپدیت ویندوز
آپدیت خودکار ویندوز و پیام های پیاپی ویندوز جهت آپدیت سیستم عامل، یکی از مشکلاتی است که در این گزارش از نمناک با آموزش غیر فعال کردن پیام آپدیت ویندوز آشنا خواهید شد.

چگونه پیغام آپدیت ویندوز 10 را غیر فعال کنیم

سیستم عامل ویندوز، یکی از کامل ترین و شناخته شده ترین سیستم عامل ها در سرتاسر جهان است که آخرین نسخه این سیستم عامل در حال حاضر، ویندوز 10 می باشد. اما برخی از مسائل و مشکلات این سیستم عامل وجود دارند که ممکن است کار با آن را برای هر یک از ما سخت و سخت تر نمایند. برای مثال آپدیت ویندوز یکی از مسائلی است که هم برای ویندوز نیاز است و هم گاها بعد از آپدیت ویندوز ممکن است سیستم عامل شما هنگ کند!

با این حال اگر شما از آن دسته از افراد هستید که آپدیت ویندوز را غیر فعال کرده اید، گاها ممکن است از طرف فروشگاه مایکروسافت برای شما پیام هایی در راستای آپدیت ویندوز ارسال شود که می تواند مخل کارهای روزمره شما باشند. از این رو اگر شما به دنبال روشی مناسب برای غیر فعال کردن پیام آپدیت ویندوز 10 و آپدیت ویندوز 8 هستید، در این گزارش از نمناک به رفع این مشکل خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

1- دو کلید Win+R را همزمان بفشارید تا منو Run اجرا شود. در کادر خالی عبارت gpedit.msc را وارد کنید و بر روی Enter بفشارید.

پیام آپدیت ویندوز

2- در منو سمت چپ پنجره باز شده، پوشه Computer Configuration را انتخاب کنید. سپس طبق مراحل ذیل پوشه های نوشته شده را باز کنید؛

 Administrative Templates <- Windows Components <- Store

3- اینک در سمت راست پنجره، می توانید گزینه Turn off the offer to update to the latest version of Windows را مشاهده کنید که باید بر روی آن دبل کلیک کنید.

آپدیت ویندوز

4- هم اکنون پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد که باید همانند تصویر ذیل گزینه Enabled را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Ok کلیک نمائید. هم اکنون پیغام آپدیت ویندوز 8 و 10 در کامپیوتر شما غیر فعال شده است.

 آپیدت ویندوز

آموزش غیر فعال کردن پیغام آپدیت ویندوز 8 و 10

4.122
این مطلب مفید بود ؟184
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : ویندوز
وبگردی